Η δραστηριοποίηση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας μάρκας το 2019. Αλλά όλες οι μάρκες, δεν διαθέτουν το ίδιο επίπεδο ισχύος σε όλες τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες.
Ο οργανισμός ψηφιακού μάρκετινγκ που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο Pilot Fish Media, ανέλυσε πρόσφατα τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων μερικών από τις πιο αναγνωρίσιμες ταξιδιωτικές μάρκες παγκοσμίως, σε συνδυασμούς Facebook, Twitter, Instagram και YouTube. Και αποκαλύπτει τα ταξιδιωτικά σήματα με την μεγαλύτερη κοινωνική επιρροή.

 

Οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές μάρκες του κόσμου του 2019

  1. National Geographic, με 202.817.271 ακολούθους της στα παραπάνω μέσα. Σχεδόν το 60% προέρχεται από το Instagram.
  2. Airbnb, με 21.232.977 οπαδούς στις τέσσερις πλατφόρμες. Τα τρία τέταρτα των οπαδών της Airbnb προέρχονται από το Facebook ενώ μόνο το 5% προέρχεται από το Twitter και το YouTube σε συνδυασμό.
  3. Η Emirates έχει 16.825.321 συνδυασμένους οπαδούς με το Facebook να κυριαρχεί.
  4. Booking.com με 16.263.072 στα τέσσερα social media. To 91% των οπαδών προέρχεται από το Facebook.
  5. LATAM Airlines με 13.704.239 οπαδούς και το 87% είναι από το Facebook.

Το TripAdvisor και το Travel + Leisure είναι επίσης ένα από τα σημαντικότερα ταξιδιωτικά σήματα παγκοσμίως, με καθένα από αυτά να διαθέτει πάνω από 12 εκατομμύρια συνδυασμένους οπαδούς.