Οι πελάτες σε ξενοδοχεία και θέρετρα αναζητούν χώρους που προσφέρουν κάτι πέρα από την εμπειρία της κατανάλωσης φαγητού ή ποτού.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα τροφίμων της Jones Lang LaSalle IP, Inc. (JLL) που κάνει λόγο για την τάση “Dinertainment”, που θα επικρατήσει τα επόμενα χρόνια.
Την τάση που οι άνθρωποι αναζητούν ειδικές στιγμές, προσωπικές αλληλεπιδράσεις. Ή κάτι άλλο που θα προσθέτει πολυπλοκότητα στην τραπεζαρία-εμπειρία του ξενοδοχείου.
Οι εμπειρίες και οι ποικίλες αλληλεπιδράσεις με τα τρόφιμα προτιμώνται σε σχέση με τα πιο επίσημα δείπνα. Αλλά χωρίς οι καταναλωτές να είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν την ποιότητα.
Οι άνθρωποι αναζητούν πιο προσιτές έννοιες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι ικανοποιημένοι με μενού που είναι κάτι λιγότερο από αυθεντικό ή καινοτόμο.
Καθώς τα “foodies” γίνονται ολοένα και πιο διαδεδομένα, πολλά ξενοδοχεία διαπιστώνουν ότι πρέπει να αλλάξουν τα κλασικά τους μοντέλα στο φαγητό.
Ανοιχτές τραπεζαρίες με πολλά τοπικά εστιατόρια και στα ξενοδοχεία
Οι σύγχρονες προτιμήσεις, ειδικά μεταξύ των Millennials, τείνουν προς ανοικτούς χώρους φαγητών που διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών.
Το ξενοδοχείο The Ned του Λονδίνου είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός πολυτελούς, ανοιχτού χώρου τραπεζαρίας, ο οποίος φιλοξενεί οκτώ εστιατόρια.
Ενώ στη δεκαετία του 1990 και του 2000 κυριαρχούσαν τα επώνυμα εστιατόρια, τα καταλύματα φιλοξενίας συνεργάζονται τώρα με τοπικά εστιατόρια. Στόχος είναι να αναπτύξουν μοναδικές ιδέες στην γαστρονομία του προορισμού.
Κάνε το όπως η Marriott: Πολυχώρος το λόμπι
Οι ταξιδιώτες επειδή μπορούν να εγκαταστήσουν τα “γραφεία” τους οπουδήποτε, αναζητούν λόμπι υψηλής τεχνολογίας, αίθουσες συσκέψεων και τραπεζαρίες που μπορούν εύκολα να μεταμορφωθούν και σε χώρους συνεργασίας.
Τα λόμπι και οι χώροι εστίασης του ξενοδοχείου αναθεωρούνται. Και πρέπει να παρέχουν ευπροσάρμοστους χώρους που μπορούν να εξελιχθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Που εξυπηρετούν για καφέ ή πρωινό, για χώρους εργασίας, γεύμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και για πάρτι ή χαλάρωση τη νύχτα.
Η νέα ξενοδοχειακή αλυσίδα Moxy της Marriott, που δημιουργήθηκε ως απάντηση στην Airbnb και απευθύνεται σε Millennials, είναι το τέλειο παράδειγμα μάρκας. Τα ξενοδοχεία της προσφέρουν 24ωρες καφετέριες, μπαρ και φαγητό στην υποδοχή των συνεργατικών χώρων αντί για μια επίσημη έννοια τραπεζαρία.
Τα ξενοδοχεία συνεργάζονται με εξωτερικούς εστιάτορες, για να δημιουργήσουν μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες. Συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των αρχιμαγείρων Michelin και των διασημότερων σεφ, αλλά και των σεφ με διαδραστικότητα στα social media.
Οι διασκεδαστικές γευστικές εμπειρίες όπως η ιδέα της κουζίνας του Gordon Ramsay, στο παλάτι του Καίσαρα Bluewaters σε Ντουμπάι και Λας Βέγκας που ετοιμάζουν μπροστά στους πελάτες τα πιάτα, κερδίζουν σε δημοτικότητα.
Καθώς μπαίνουμε στη στροφή μιας νέας δεκαετίας, μένει να δούμε πόσο ισχυρές θα είναι αυτές οι τρέχουσες τάσεις των τροφίμων και ποτών στο χώρο του ξενοδοχείου και πόσο θα συνεχίσουν να μεταμορφώνονται σε κάτι εντελώς διαφορετικό.