Τρόπους για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο σας κατά την εορταστική περίοδο, δείχνει η trivago.
Σε άρθρο της παρέχει στοιχεία για προηγούμενες συμπεριφορές ταξιδιωτών. Καθώς και ορισμένες κορυφαίες συμβουλές μάρκετινγκ για την εορταστική περίοδο.
Όπως επισημαίνει η trivago “ως ξενοδόχος, θα πρέπει να κατανοήσετε τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των πελατών. Τις ταξιδιωτικές συνήθειες και προτιμήσεις τους. Ταυτόχρονα θα πρέπει να ενεργήσετε αρκετά έξυπνα. Με στόχο να τους προσελκύσετε με έγκαιρο και ουσιαστικό τρόπο”.
Να τι αναζητούν οι ταξιδιώτες
Για να προωθήσετε αποτελεσματικά το κατάλυμα σας, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τις προσδοκίες των πελατών σας.
Στοιχεία* της trivago, θα σας δείξουν τι αναζητούν οι χρήστες στην ιστοσελίδα metasearch ξενοδοχείων.
Κατά την προηγούμενη εορταστική περίοδο, ξεχώρισαν κάποιες τάσεις στη συμπεριφορά των χρηστών.
Οι ημέρες με τη μεγαλύτερη κίνηση
Ας ξεκινήσουμε με τις ημερομηνίες άφιξης/check-in. Αυτή η τάση θα σας βοηθήσει να προβλέψετε τις ημέρες με τη μεγαλύτερη κίνηση κατά την εορταστική περίοδο.
- Στις 29 Δεκεμβρίου και στις 31 Δεκεμβρίου παρατηρήθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός καθημερινών click-out στην trivago μεταξύ όλων των ημερομηνιών για τον τύπο δίκλινου δωματίου. Ακολούθησαν με μικρή διαφορά η 28η και η 30η Δεκεμβρίου.
- Στις 29 Δεκεμβρίου παρατηρήθηκε ο μέγιστος αριθμός καθημερινών click-out από ολόκληρο τον Δεκέμβριο για όλους τους τύπους δωματίων. Δηλαδή μονόκλινο δωμάτιο, δίκλινο δωμάτιο και οικογενειακό δωμάτιο.
Τύποι δωματίων
- Το 68% των click-out σε τύπους δωματίων στην trivago πραγματοποιήθηκαν για δίκλινο δωμάτιο κατά την εορταστική περίοδο του 2018.
- Το 23% πραγματοποιήθηκαν για οικογενειακό δωμάτιο.
- Το 9% για μονόκλινο δωμάτιο.
Προτιμώμενος τύπος καταλύματος
Από όλους τους τύπους καταλυμάτων ποσοστό 71% των click-out στην trivago πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο κατά την εορταστική περίοδο του 2018.
- Το 29% των click-out έγιναν σε εναλλακτικά καταλύματα, σημειώνοντας αύξηση κατά 4% σε σύγκριση με το 2017.
- Στα διαμερίσματα και τα σπίτια παρατηρήθηκε ποσοστό 13% των συνολικών click-out. Με αποτέλεσμα να αποτελούν τον δεύτερο πιο ελκυστικό τύπο καταλυμάτων για τους ταξιδιώτες.
- Τα θέρετρα κατέλαβαν την τρίτη θέση, με 6% των συνολικών click-out.
Στους ταξιδιώτες αρέσει να διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο στις γιορτές. Αλλά, η τάση επιλογής εναλλακτικών καταλυμάτων σημειώνει αργή και αδιαμφισβήτητη άνοδο.
Σε σύγκριση με το 2017, κατά το 2018 υπήρξε αύξηση 2% στα συνολικά click-out.
Οι κορυφαίες πόλεις με τον μεγαλύτερο αριθμό click-out στην trivago κατά την εορταστική περίοδο του 2018
Επιλέξτε την κατάλληλη στιγμή για την προώθηση του καταλύματος σας
Η επιτυχία οποιασδήποτε καμπάνιας μάρκετινγκ εξαρτάται από τη χρονική στιγμή.
Η κατάλληλη στιγμή για την καμπάνια μάρκετινγκ είναι όταν ο πελάτης σας βρίσκεται στην κατάλληλη διάθεση. Για να δει και να αγοράσει το συγκεκριμένο δωμάτιο ξενοδοχείου.
Προκειμένου να κατανοήσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να προωθήσετε το κατάλυμα σας στους ταξιδιώτες, θα πρέπει να γνωρίζετε πόσο νωρίτερα κάνουν τις κρατήσεις τους σε ξενοδοχεία.
Οι 10 κορυφαίες χώρες στις οποίες παρατηρήθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός click-out στην trivago κατά την εορταστική περίοδο του 2018 ήταν οι εξής:
Βραζιλία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Μεξικό και Γαλλία.
Κορυφαίες χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό click-out
Τώρα, ας δούμε ποιο είναι το παράθυρο κράτησης για αυτές τις κορυφαίες χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό click-out.
Αυτό το στοιχείο θα μας δώσει πληροφορίες για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την κράτηση.
- Το μέσο παράθυρο κράτησης για τη Βραζιλία, την Ιαπωνία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία στην trivago είναι μεταξύ 49 και 58 ημέρες.
- Στις ΗΠΑ και το Μεξικό παρατηρείται το μεγαλύτερο μέσο παράθυρο κράτησης, 70 ημέρες. Το μέσο παράθυρο κράτησης για την Ινδία είναι 28 ημέρες.
Η διαδρομή του ταξιδιώτη για την πραγματοποίηση της αγοράς
Οι ταξιδιώτες δαπανούν κατά μέσο όρο γύρω στις 45 ημέρες για αναζήτηση πληροφοριών και σύγκριση τιμών πριν από την ημερομηνία κράτησης.
Προσθέστε αυτό το διάστημα της «διαδρομής για την πραγματοποίηση της αγοράς» στο παράθυρο κράτησης. Ώστε να έχετε μια αρκετά καλή εικόνα σχετικά με τη χρονική στιγμή (και τη διάρκεια) προσέλκυσης των πελατών. Καθώς και τον τρόπο προσαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς.
Προωθήστε ειδικές τιμές και δελεαστικές προσφορές
Εκτός από την κατάλληλη χρονική στιγμή, το κατάλληλο μήνυμα είναι πολύ σημαντικό για μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ.
Αυτή είναι η ευκαιρία να εστιάσετε σε κουπόνια, πακέτα, δώρα ή προσφορές.
Οι πελάτες είναι περισσότερο πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα κατά την εορταστική περίοδο. Αλλά τους δελεάζουν και τα πακέτα διαμονής που παρέχονται ως ειδικές εορταστικές προσφορές.
Γι’ αυτόν τον λόγο, μπορείτε να προσφέρετε καλούδια ή πρόσθετες υπηρεσίες. Για παράδειγμα ένα δώρο καλωσορίσματος κατά την άφιξη σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Ένα δωρεάν σπα την ημέρα των Χριστουγέννων. Δωρεάν ζεστή σοκολάτα ή χριστουγεννιάτικα κουλουράκια. Ή ένα ειδικό εορταστικό δείπνο κατά τις ημερομηνίες μέσης ζήτησης.
Μερικές φορές, δεν χρειάζεται καν να δημιουργήσετε μια προσφορά από το μηδέν.
Μπορείτε να αναδιαμορφώσετε τις συνηθισμένες προσφορές σας, απλώς προσθέτοντάς τους μια εορταστική πινελιά.
Για παράδειγμα, η ζεστή λευκή σοκολάτα με κουραμπιέδες ή το ζεστό κακάο με μελομακάρονα στο πρωινό που σερβίρετε στο πλαίσιο ενός εορταστικού πακέτου.
Άλλη μια έξυπνη ιδέα για να προσελκύσετε πελάτες στο κατάλυμα σας αυτήν την εορταστική περίοδο είναι η διοργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι και εκδηλώσεων. Όπως χριστουγεννιάτικα θεατρικά έργα. Μαθήματα ζαχαροπλαστικής με θέμα τα χριστουγεννιάτικα κουλουράκια. Και φυσικά πάρτι για την παραμονή πρωτοχρονιάς.
Μπορείτε επίσης να αναρτήσετε ειδικές προσφορές στην ιστοσελίδα σας ή σε ιστοσελίδες metasearch, εάν θέλετε να απευθυνθείτε σε εκατομμύρια ταξιδιώτες που αναζητούν το επόμενο ιδανικό δωμάτιο ξενοδοχείου.
Δείξτε το εορταστικό σας πνεύμα
Δεν θα πρέπει να σταματήσετε τις προσπάθειές σας μόλις οι πελάτες κάνουν check-in στα δωμάτιά σας.
Από τη στιγμή που θα βρεθούν στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας, είναι η ευκαιρία σας να τους εντυπωσιάσετε με την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σας.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα κερδίσετε την αφοσίωσή τους. Καθώς και θετικές online κριτικές πελατών.
Διακοσμήστε την αίθουσα υποδοχής και τους κοινόχρηστους χώρους σας. Και καλωσορίστε θερμά τους πελάτες σας.
Υποδεχθείτε τους με ένα ποτό και ένα εορταστικό έδεσμα. Μπορείτε ακόμη και να προβλέψετε μια ειδική στολή για τα μέλη του προσωπικού σας, ώστε να ανεβάσετε την εορταστική τους διάθεση και να ταιριάζουν με το θέμα που έχετε επιλέξει.
Τα πρόσθετα στοιχεία στα δωμάτια, όπως η ειδική διακόσμηση και τα προσεκτικά επιλεγμένα δώρα, μπορούν επίσης να συμβάλλουν στην ικανοποίηση των πελατών σας.
Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι υπερβολικό. Μια εξατομικευμένη, χειρόγραφη κάρτα στο μαξιλάρι τους. Ή ένα όμορφα τυλιγμένο αναμνηστικό κατά την ημέρα αναχώρησής τους, εφόσον το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, θα κάνει αξέχαστη τη διαμονή των πελατών σας.
Μην ξεχνάτε ότι οι πελάτες σας μπορεί να ενδιαφέρονται για τοπικές εμπειρίες.
Το προσωπικό σας θα πρέπει να είναι επαρκώς ενημερωμένο σχετικά με τις τρέχουσες εκδηλώσεις. Αλλά και τις καλύτερες προσφορές που πραγματοποιούνται στην περιοχή σας.
Οι επισκέψεις σε αγορές χριστουγεννιάτικων ειδών και χειροτεχνημάτων. Χειμερινές παραστάσεις. Εκθέσεις έργων τέχνης από πάγο και παγοδρόμια είναι από τις αγαπημένες δραστηριότητες αναψυχής για τους ταξιδιώτες κατά την εορταστική περίοδο.
Βεβαιωθείτε ότι η ρεσεψιόν σας διαθέτει έναν πάγκο παρουσίασης με όλα τα σχετικά φυλλάδια για εκδηλώσεις όπως αυτές.
Αυτός είναι ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας. Και να διασφαλίσετε την πραγματοποίηση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.
*Στοιχεία της trivago
Τα δεδομένα βασίζονται στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων μεταξύ 01.01.2018 και 30.11.2018 για την περίοδο διαμονής μεταξύ 01.12.2018 και 01.01.2019. Τα δεδομένα της αναφοράς βασίζονται σε σχετικές πληροφορίες από click-out. Ένα click-out είναι όταν ένας ταξιδιώτης κάνει κλικ σε μια τιμή ξενοδοχείου στην trivago και στη συνέχεια μεταφέρεται στην ιστοσελίδα κρατήσεων, για να ολοκληρώσει την κράτηση. Έχετε υπόψη ότι τα ποσοστά έχουν στρογγυλοποιηθεί.