Την επανάσταση στην εξυπηρέτηση για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, φέρνει η American Express Global Business Travel (American Express GBT). Έγινε μια από τις πρώτες μεγάλες εταιρείες οργάνωσης επαγγελματικών ταξιδιών που ενσωμάτωσαν την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων στις βασικές προσφορές της, σε συνεργασία με την Apple Business Chat.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες πελάτες της American Express GBT θα μπορούν πλέον να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με συμβούλους ταξιδίων -και όχι ρομπότ- μέσω μηνυμάτων. Η υπηρεσία στόχο έχει την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και την προσέλκυση νέων πελατών.
Με τα smartphones να είναι προέκταση του χεριού μας, η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων θα αποτελέσει σημαντικό μέρος των εταιρικών ταξιδιών. Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν απευθείας με ταξιδιωτικούς συμβούλους όταν αποτυγχάνουν άλλες μέθοδοι. Όπως για παράδειγμα όταν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι στα μέσα της πτήσης ή όταν συμμετέχουν σε συναντήσεις.
Τα προνόμια των άμεσων μηνυμάτων είναι αρκετά προφανή. Και η αποστολή τους έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους επικοινωνίας, ειδικά μεταξύ των νεότερων γενεών. Το νέο προϊόν της American Express GBT έχουν υποδεχτεί θετικά όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Εργαλεία συνομιλίας με ανθρώπους και όχι με ρομπότ

Σχεδόν κάθε εταιρεία διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδιών προσφέρει εργαλεία συνομιλίας. Αυτά όμως, συνήθως περιορίζονται στην εταιρική εφαρμογή ή στον ιστότοπο και συχνά περιλαμβάνουν ρομποτικά συστήματα και όχι πραγματικούς ανθρώπους. Και εκεί το συγκριτικό πλεονέκτημα της American Express GBT, σε σχέση με την CWT και την BCD Travel. Οι δύο τελευταίες σχεδιάζουν να ξεκινήσουν παρόμοια εργαλεία άμεσων μηνυμάτων μέσα στο 2020, αλλά με ρομποτικά συστήματα.
Η American Express GBT πρόκειται να επεκτείνει τη λειτουργία μηνυμάτων και για Android κινητά και άλλους τύπους smartphones εκτός της Apple.