Με το νέο εργαλείο ηλεκτρονικής κράτησης Neo, οι χρήστες μπορούν τώρα να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι περιλαμβάνεται σε ένα αεροπορικό ναύλο.
Την τελευταία έκδοση του εργαλείου ηλεκτρονικής κράτησης Neo, ανακοίνωσε η American Express Global Travel Travel (GBT). Που είναι τώρα η πρώτη εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών (TMC), που συνδέεται με τα παγκόσμια συστήματα διανομής (GDS) για το περιεχόμενο NDC online.
Προώθηση του λιανικού εμπορίου των αεροπορικών εταιρειών
Στόχος είναι η προώθηση του λιανικού εμπορίου των αεροπορικών εταιρειών. Καθώς και να διατηρηθεί πλήρες και σχετικό το περιεχόμενο, ώστε να εξελίξει την εμπειρία των χρηστών.
Διαχειριστές ταξιδιών και ταξιδιώτες αναμένουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο επιλογών αεροπορικών εταιρειών σε μια εμπειρία αγορών. Και θα αποφεύγουν να αναζητούν ναύλους εκτός του GDS μέσω δαπανηρών τρίτων μερών.
Το Neo συνδέεται με το Amadeus NDC-X. Και το Saber’s Beyond NDC μέσω της πλατφόρμας διαχείρισης της προσφοράς (SMP) της GBT. Οι εργασίες ενσωμάτωσης του με το Travelport βρίσκονται σε εξέλιξη.
Η αρχική φάση περιλαμβάνει πληροφορίες για προϊόντα σχετικά με συγκεκριμένα αεροσκάφη. Όπως η διαθεσιμότητα Wi-Fi, οι επιλογές τροφίμων και θέσεων. Η επόμενη φάση θα περιλαμβάνει στοιχεία εισιτηρίων, όπως πρόσβαση στο σαλόνι και αποζημίωση αποσκευών.
Η GBT δημοσίευσε τον Αύγουστο τις πρώτες κρατήσεις κρατήσεων της American Airlines με βάση το NDC χρησιμοποιώντας το API Amadeus Travel. Άλλα TMC ακολουθούν τώρα την ίδια διαδρομή. Καθώς το Neo πρωτοστατεί στην προσφορά κλιμακωτών λύσεων, η GBT αναμένει επίσης ενημερώσεις από τους βασικούς συνεργάτες του εργαλείου online booking (OBT).
Ορισμένοι αερομεταφορείς παραμένουν απομονωμένοι από το λιανικό εμπόριο
Η GBT συνεργάζεται επί του παρόντος με τους αερομεταφορείς American Airlines, United, Delta, Air France-KLM, IAG, Qantas. Και πολλούς άλλους για κοινές πρωτοβουλίες λιανικής πώλησης αεροπορικών εταιρειών.
Αν και η συνεργασία μεταξύ των TMC, των αεροπορικών εταιρειών και των GDS με κοινούς στόχους έχει ήδη αποδειχθεί ότι δημιουργεί αξία για τους πελάτες, ορισμένοι αερομεταφορείς παραμένουν απομονωμένοι στην προσέγγισή τους στο λιανικό εμπόριο, επιλέγοντας αντίθετα να κρύβουν περιεχόμενο, να προσθέτουν κόστος και να καταργούν τη διαφάνεια.
“Είναι σημαντικό για τους αγοραστές ταξιδιών να κατανοήσουν ότι το NDC είναι μόνο ένα συστατικό στοιχείο της λιανικής πώλησης αεροπορικών εταιρειών, υπογραμμίζει ο
John Bukowski διευθυντής της διανομής περιεχομένου της GBT.
Και ότι η καινοτομία για να προσφέρει μια πλούσια σε περιεχόμενο λύση στην αγορά αεροπορικών εταιρειών πηγαίνει πολύ πέρα από ένα πρότυπο τεχνολογίας”.