Η ειδική προσφορά μπορεί να επηρεάσει την απόφαση για την κράτηση στο ξενοδοχείο.
Αυτό υποστηρίζει η Claude Paradis, υπεύθυνη εφαρμογής προώθησης Ειδικών Προσφορών του trivago Business Studio.
Η Claude Paradis, δίνει στους ξενοδόχους ορισμένες πληροφορίες για τα οφέλη αυτής της λειτουργίας. Και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να αυξήσουν τις κρατήσεις τους.

Η Ειδική Προσφορά, είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι ξενοδόχοι μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω τη θέση του καταλύματος τους στην trivago. Και να δώσουν στους ταξιδιώτες έναν πειστικό λόγο, για να κάνουν κράτηση στα δικά τους καταλύματα.
Και επειδή μια αναρτημένη προσφορά εμφανίζεται δίπλα στα στοιχεία επικοινωνίας του καταλύματος, ανοίγει κανάλια απευθείας επικοινωνίας ανάμεσα στο κατάλυμα και τον πελάτη, ήδη από την έναρξη της διαδικασίας κράτησης.
Όλες οι προσφορές είναι ήδη διαθέσιμες σε περισσότερες από 30 γλώσσες, ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν απευθείας να προωθήσουν τα καταλύματα τους στις 55 μεταφρασμένες ιστοσελίδες της trivago, για να αποκτήσουν μεγαλύτερη απήχηση σε πελάτες.

 

 

Τύπο ταξιδιωτών και με ποιες προσφορές θα τους προσεγγίσετε

1. Ο business ταξιδιώτης

Επειδή η εταιρεία στην οποία εργάζεται ο ταξιδιώτης πληρώνει τον λογαριασμό για ένα επαγγελματικό ταξίδι, αυτός ο τύπος πελάτη θα ενδιαφέρεται για τις παροχές που δεν καλύπτονται από τα ημερήσια έξοδα που του δικαιολογεί η εταιρεία του. Μια έκπτωση στο πλύσιμο και στο σιδέρωμα των ρούχων που φορά στην επαγγελματική του συνάντηση θα ήταν ένα πολύ καλό κίνητρο. Όπως και ένα δωρεάν ποτό στο τέλος μιας απαιτητικής ημέρας.
Προτεινόμενες προσφορές: Έκπτωση στην υπηρεσία καθαριστηρίου, δωρεάν ποτό.

2. Ο ταξιδιώτης που συνδυάζει επαγγελματικό ταξίδι με αναψυχή

Για να προσελκύσετε την αυξανόμενη μερίδα των αποκαλούμενων «bleisure» ταξιδιωτών, εξετάστε το ενδεχόμενο να προωθήσετε μια πιο απολαυστική προσφορά. Δωρεάν χρήση της σάουνας, κανείς; Ο ταξιδιώτης που συνδυάζει επαγγελματικό ταξίδι με αναψυχή μπορεί επίσης να εκτιμήσει οποιαδήποτε από τις προσφορές που στοχεύουν στους ταξιδιώτες αναψυχής.
Προτεινόμενες προσφορές: Δωρεάν χρήση σάουνας, έκπτωση σε επιλεγμένες θεραπείες σπα

3. Ο ταξιδιώτης του Σαββατοκύριακου

Όταν λαχταρούν μια αλλαγή σκηνικού. Οι εκδρομείς του Σαββατοκύριακου πετάγονται αεροπορικώς (ή οδικώς) σε μια άλλη πόλη ή ακόμη και χώρα για μερικές ημέρες. Ή, ίσως, μια απλή διαμονή σε ένα ξενοδοχείο της πόλης τους να τους είναι αρκετή.
Όποιο και εάν είναι το κίνητρο για αυτήν τη μικρή απόδραση, αυτοί οι πελάτες σύντομης διαμονής μπορεί να χαρούν αξιοποιώντας μια ελκυστική προσφορά.
Προτεινόμενες προσφορές: Δωρεάν στάθμευση, δωρεάν λεωφορείο μεταφοράς από το αεροδρόμιο, δωρεάν διαμονή κατοικίδιων.

4. Ο ρομαντικός ταξιδιώτης του Σαββατοκύριακου

Ένα δωρεάν μπουκάλι κρασί ή δείπνο για δύο άτομα μπορεί να προσδώσει ακόμη περισσότερο ρομαντισμό σε μια ιδιαίτερη απόδραση για το Σαββατοκύριακο.
Μπορεί επίσης να πείσει όσους αναζητούν μια ρομαντική ατμόσφαιρα ότι το ξενοδοχείο είναι η ιδανική τοποθεσία για να δραπετεύσουν λίγο από την καθημερινότητα.
Προτεινόμενες προσφορές: Έκπτωση σε δείπνο για δύο άτομα, ένα μπουκάλι κρασί.

5. Ταξίδι με αφορμή

Οι ταξιδιώτες μπορεί να επιλέξουν να διαμείνουν σε ένα ξενοδοχείο, για να γιορτάσουν μια επέτειο ή τα γενέθλιά τους. Ή να περάσουν μια εορταστική περίοδο, για παράδειγμα, την παραμονή της πρωτοχρονιάς.
Η προσφορά που μπορεί πραγματικά να προσδώσει κάτι το ιδιαίτερο σε μια ειδική περίσταση θα έχει μεγάλες πιθανότητες να δελεάσει αυτόν τον τύπο ταξιδιώτη.
Προτεινόμενες προσφορές: Ένα μπουκάλι σαμπάνια, ένα καλάθι δώρου.

 

6. Ο παραθεριστής ή ο ταξιδιώτης αναψυχής

Οι άνθρωποι που ταξιδεύουν για διακοπές μπορούν γενικά να χωριστούν σε δύο κατηγορίες.

  • Σε εκείνους που ταξιδεύουν χωρίς παιδιά.
  • Σε εκείνους που ταξιδεύουν με μικρά παιδιά.

Για τους πρώτους, όλες σχεδόν οι προσφορές που θα προσέλκυαν τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου αγγίζουν και τις δικές τους ευαίσθητες χορδές.
Σε ότι αφορά τους ταξιδιώτες που έχουν οικογένεια με μικρά παιδιά, μια άλλη ομάδα προσφορών μπορεί να είναι πιο κατάλληλη και δελεαστική.

α) Ο παραθεριστής που ταξιδεύει μαζί με την οικογένειά του

Οποιαδήποτε προσφορά, έκπτωση ή παροχή που θα μείωνε όσο το δυνατόν περισσότερο την ταλαιπωρία και τα έξοδα που συνεπάγεται ένα ταξίδι με παιδιά θα μπορούσε να αποτελέσει μια ελκυστική προσφορά για τις οικογένειες που κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους.
Προτεινόμενες προσφορές: Δωρεάν διαμονή για παιδιά, δωρεάν γεύματα για παιδιά.

β) Ο παραθεριστής που δεν θέλει να ξοδέψει πολλά χρήματα

Ενώ οι διακοπές συχνά συνεπάγονται σπατάλη, πολλοί ταξιδιώτες θα αδράξουν την ευκαιρία να εξοικονομήσουν μερικά χρήματα. Ή να αξιοποιήσουν τα χρήματά τους με τον καλύτερο τρόπο.
Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι προσφορές που περιλαμβάνουν δωρεάν παροχές μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματικές.
Προτεινόμενες προσφορές: Δωρεάν δείπνο, δωρεάν υπηρεσία καθαριστηρίου.

7. Ο διεθνής ταξιδιώτης

Οι ξενοδόχοι που επιθυμούν να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό διεθνών πελατών μπορούν να επιλέξουν τις προσφορές που απευθύνονται στους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.
Στην πραγματικότητα, οποιοσδήποτε από τους παραπάνω τύπους ταξιδιωτών μπορεί ταυτόχρονα να εμπίπτει και στην κατηγορία του διεθνούς ταξιδιώτη.
Προτεινόμενες προσφορές: Τοπική σπεσιαλιτέ, δωρεάν λεωφορείο μεταφοράς στο αεροδρόμιο, δωρεάν ενοικίαση ποδηλάτου.