Η βιομηχανία MICE καλά κρατεί, παρά τη σημερινή παγκόσμια γεωπολιτική κατάσταση και προβλέψεις οικονομικής επιβράδυνσης και ύφεσης. Και θα δει ανάπτυξη της τάξης του 8% κατά τη διάρκεια του 2020, σύμφωνα με την μελέτη της CWT Meetings & Events (CWT M & E) “Future Trends Report 2020”.

Η μελέτη επισημαίνει ότι ο παρατεταμένος εμπορικός πόλεμος μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας δημιουργεί γενική αβεβαιότητα στην παγκόσμια επιχειρηματική κοινότητα για το 2020. 
Το επιπλέον είναι η αβεβαιότητα για το μέλλον της Brexit και η επικείμενη επίδρασή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Στην Ασία, οι διαδηλώσεις στο Χονγκ Κονγκ, οι οποίες ξεκίνησαν τον Ιούνιο, έφεραν σε αδιέξοδο τις επιχειρήσεις, καθώς η αναταραχή στην πόλη επηρεάζει τη ζήτηση.
Η αυξανόμενη ανησυχία για τον αντίκτυπο της αλλαγής του κλίματος επιδεινώνει το επιχειρηματικό κλίμα.

“Πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε τους κινδύνους”

“Η ανάγκη για ζωντανά γεγονότα γίνεται όλο και πιο σημαντική από ποτέ, δήλωσε ο Kurt Ekert, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CWT.
Έως 30% των προϋπολογισμών μάρκετινγκ να αναμένεται να δαπανηθούν για ζωντανά γεγονότα το 2020.
Οι προσωπικές συναντήσεις είναι κρίσιμες για τη δημιουργία συνδέσεων μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των πελατών τους, των εργαζομένων και των εταιρειών τους, ιδίως σε περιόδους αβεβαιότητας.
Το να γνωρίζουμε πώς να διαχειριζόμαστε τους κινδύνους σε παγκόσμιο επίπεδο, συγκεντρώνοντας ταυτόχρονα μια αυθεντική και μετρήσιμη εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες, θα είναι το κλειδί για την επιτυχία σε αυτό το διάστημα το επόμενο έτος και πέρα”.

Οι βασικές εξελίξεις στον κλάδο το 2020

Η ψηφιοποίηση και οι κινητές συσκευές θα πρωταγωνιστήσουν. Οι κινητές συσκευές προσθέτουν νέες λειτουργίες με εφαρμογές που ξεπερνούν τα δρομολόγια ταξιδιού.
Αυτό επιτρέπει στους διοργανωτές να δημιουργήσουν υψηλότερο βαθμό εξατομίκευσης για τους συμμετέχοντες.
Η έμφαση στην ψηφιοποίηση καθοδηγείται από τη μεταβαλλόμενη δημογραφία. Οι millenilas θα γίνουν η μεγαλύτερη ομάδα επαγγελματιών ταξιδιωτών παγκοσμίως από το 2024 και μετά.

Οι ταξιδιώτες συμμετέχουν ενεργά στην εμπειρία, μέσω της τεχνολογίας

“Αυτή η νεότερη ομάδα ταξιδιωτών έχει να κάνει με την εμπειρία, την αυθεντικότητα και τη συμμετοχή, δήλωσε ο Derek Sharp, ανώτερος αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CWT.
Δεν είναι ικανοποιημένοι απλώς να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις. Χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να συμμετέχουν ενεργά στην εμπειρία. Πριν από την εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και μετά την εκδήλωση”.

Αυθεντικότητα

Όταν πρόκειται για βιωματικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών κινήτρων, η μελέτη δείχνει εμπειρίες αυθεντικές.
Εμπειρίες που οι ταξιδιώτες μπορούν να ζήσουν σε έναν προορισμό όπως οι ντόπιοι και όχι ως τουρίστες υψηλού επιπέδου.

Τα κίνητρα κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης είναι επίσης υψηλά για το 2020. Τροφοδοτούνται από αυτή την επόμενη γενιά ταξιδιωτών. Αυτών που θεωρούν την αλλαγή του κλίματος ως όλο και πιο πιεστικό ζήτημα, σύμφωνα με τα ευρήματα της CWT M & E.
Αυτές οι βιώσιμες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την αναδημιουργία δασών και άλλες προσπάθειες φροντίδας για το περιβάλλον. Πρωτοβουλίες που αφήνουν μια μόνιμη κληρονομιά πολύ καιρό μετά την ολοκλήρωση ενός συμβάντος.

Παγκόσμια προγράμματα MICE

Οι νέες τεχνολογίες με τη μορφή τεχνητής νοημοσύνης και bots μετατρέπουν τον τρόπο διαχείρισης των προγραμμάτων MICE σε πολλές περιοχές και αγορές.
Οι οργανισμοί επωφελούνται από αυτά τα καινοτόμα εργαλεία για να αντλήσουν μεγαλύτερη προβολή. Καθώς και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και ανατροφοδότηση.
Η τεχνολογία συρρικνώνει τα χρονοδιαγράμματα και τους χρόνους απόκρισης. Το αποτέλεσμα είναι μια βελτιωμένη διαδικασία που τελικά οδηγεί σε καλύτερη υιοθέτηση και μεταβαλλόμενη νοοτροπία γύρω από τις συναντήσεις.