Ένα λάθος στη διαδικασία της κωδικοποίησης οδήγησε την Qantas σε μία μεγάλη γκάφα, καθώς την περασμένη εβδομάδα πούλησε με τεράστια έκπτωση εισιτήρια πρώτης θέσης σε επιβάτες.

«Δυστυχώς, πρόκειται για μια περίπτωση όπου η τιμή των εισιτηρίων ήταν στην πραγματικότητα πολύ καλή για να είναι αληθινή», δήλωσε εκπρόσωπος της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας.

Την Πέμπτη, όταν η λανθασμένη προσφορά αναρτήθηκε στον ιστότοπό της, περίπου 300 άτομα έκλεισαν γρήγορα πτήσεις μετ’ επιστροφής μεταξύ Αυστραλίας και ΗΠΑ, πληρώνοντας 85% λιγότερα από το συνηθισμένο εισιτήριο πρώτης θέσης.

Η Qantas δήλωσε ότι θα αλλάξει θέση στους επιβάτες που αγόρασαν τα φθηνά εισιτήρια σε business class – ένα σκαλοπάτι κάτω από την πρώτη θέση – «χωρίς πρόσθετο κόστος.» Οι πελάτες πλήρωσαν πολύ λιγότερο της συνηθισμένης τιμής με τους μειωμένους ναύλους να είναι διαθέσιμοι στον ιστότοπο για περίπου οκτώ ώρες, σύμφωνα με το BBC.

Στην ουσία οι «τυχεροί» πλήρωσαν μερικές χιλιάδες δολάρια Αυστραλίας για εισιτήρια που κοστίζουν περισσότερα από 20.000 AUD (10.000 λίρες Αγγλίας), τα οποία θα τους έδιναν το δικαίωμα να απολαύσουν ουίσκι και σαμπάνια, ένα μενού φαγητού à la carte, καθώς και ένα στρώμα από αφρώδες υλικό με μνήμη και ένα «μενού μαξιλαριών» για κοιμηθούν.

Ωστόσο, οι όροι και οι προϋποθέσεις της αεροπορικής εταιρείας αναφέρουν ότι κατά την κράτηση εάν υπάρχει σφάλμα ή λάθος που είναι ευλόγως προφανές στην τιμή του ναύλου, η αεροπορική εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων. «Ως χειρονομία καλής θέλησης, κάνουμε εκ νέου κράτηση για τους πελάτες στην επιχειρηματική θέση χωρίς επιπλέον κόστος. Οι πελάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων», ανέφερε η Qantas σε ανακοίνωσή της.!