Η Qantas και η Jetstar θα παρουσιάσουν μια σειρά βελτιώσεων ευεξίας για τους πελάτες, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη μείωση των εσωτερικών ταξιδιωτικών περιορισμών.

Το πρόγραμμα «Fly Well» συγκεντρώνει μια σειρά από προσωρινά μέτρα που ήδη χρησιμοποιούνται από τον Όμιλο Qantas, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων επαναπατρισμού και αντιπροσωπεύει έναν συνδυασμό ιατρικών συμβουλών βέλτιστης πρακτικής και ανατροφοδότησης από πελάτες.

Ξεκινώντας από τις 12 Ιουνίου, τα βασικά μέτρα σε κάθε σημείο του ταξιδιού θα είναι:

Προ πτήσης

  • Πληροφορίες που αποστέλλονται σε όλους τους πελάτες πριν πετάξουν, ώστε να ξέρουν τι να περιμένουν.
  • Το check-in χωρίς επαφή (μέσω διαδικτύου / εφαρμογής) και η αποσκευή αυτοεξυπηρέτησης ενθαρρύνονται ιδιαίτερα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ετικετών Q Bag.
  • Σταθμοί απολύμανσης χεριών στις πύλες αναχώρησης.
  • Προσωρινές αλλαγές στα σαλόνια Qantas, όπως αυξημένη φυσική απόσταση, σταθμοί απολύμανσης χεριών, βελτιωμένη απολύμανση επιφανειών και προσαρμογές στην υπηρεσία φαγητού και ποτού.
  • Εργασία με αεροδρόμια σε άλλες διασφαλίσεις στο τερματικό, συμπεριλαμβανομένης της τακτικής απολύμανσης σημείων ελέγχου ασφαλείας και της τοποθέτησης οθονών υγιεινής σε γραφεία εξυπηρέτησης πελατών αεροπορικών εταιρειών, όπου είναι πρακτικό.

Στο αεροσκάφος

  • Μάσκες που παρέχονται σε όλους τους επιβάτες σε κάθε πτήση – ενώ δεν είναι υποχρεωτικές από άποψη ασφάλειας, συνιστώνται να φοριούνται
  • Βελτιωμένος καθαρισμός αεροσκαφών με απολυμαντικό με έμφαση σε περιοχές με υψηλές επαφές – καθίσματα, ζώνες ασφαλείας, εναέρια ερμάρια, αεραγωγούς και τουαλέτες.
  • Μαντηλάκια απολύμανσης που δίνονται σε όλους τους επιβάτες για να σκουπίσουν τις ζώνες ασφαλείας, τους δίσκους και τα μπράτσα, εάν προτιμάται.
  • Απλοποιημένη εξυπηρέτηση και τροφοδοσία για ελαχιστοποίηση σημείων επαφής για πλήρωμα και επιβάτες.
  • Οι επιβάτες ζήτησαν να περιορίσουν την κίνηση γύρω από την καμπίνα, όταν κάθονται.
  • Διαδοχική επιβίβαση και αποβίβαση για ελαχιστοποίηση του πλήθους.

Επιπλέον, τα συστήματα κλιματισμού όλων των αεροσκαφών Qantas και Jetstar είναι ήδη εξοπλισμένα με φίλτρα HEPA νοσοκομείου, τα οποία αφαιρούν το 99,9% όλων των σωματιδίων συμπεριλαμβανομένων των ιών. Ο αέρας μέσα στην καμπίνα ανανεώνεται κατά μέσο όρο κάθε πέντε λεπτά κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Όλοι οι υπάλληλοι της αεροπορικής εταιρείας οφείλουν να ακολουθούν αυστηρά πρωτόκολλα προσωπικής υγιεινής, προς όφελος του εαυτού τους και των άλλων.

Όλοι οι επιβάτες ενθαρρύνονται να κατεβάσουν την εφαρμογή COVIDSafe της αυστραλιανής κυβέρνησης ως μέρος της βελτίωσης της ικανότητας των υγειονομικών αρχών να περιορίζουν τη διάδοση του ιού. Σύμφωνα με τις συμβουλές για τη δημόσια υγεία, όποιος έχει συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης πρέπει να μείνει στο σπίτι.