Η Qatar Airways προσθέτει νέα υπηρεσία self check-in στο διεθνές αεροδρόμιο Hamad της Ντόχα του Κατάρ προσφέροντας στους επιβάτες μια γρηγορότερη και πιο άνετη εμπειρία, σύμφωνα την ανακοίνωση της εταιρείας.

Οι επιβάτες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν γρήγορα και χωρίς προβλήματα αυτοελέγχο -ακόμα και σε τσάντες και χειραποσευές- και να εκτυπώσουν την κάρτα επιβίβασής τους, αποφεύγοντας τις μεγάλες ουρές.

«Παραμένουμε δεσμευμένοι ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε κάθε στοιχείο του ταξιδιού των επιβατών μας τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα», τονίζει ο επικεφαλής της ομάδας Qatar Airways Akbar al-Baker.

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) εκτιμά ότι έως το 2020, περίπου στο 80% των επιβατών αεροπορικών εταιρειών θα προσφέρονται επιλογές αυτοεξυπηρέτησης σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, αντιπροσωπεύοντας για την αεροπορική βιομηχανία ετήσια εξοικονόμηση ύψους έως $ 2,1 δισ.