O Radisson Hotel Group συνεργάζεται με την εταιρεία AI hivr.ai με έδρα τη Γερμανία για την ενσωμάτωση τεχνολογίας για την επιτάχυνση των διαδικασιών για «Αιτήσεις Υποβολής Πρότασης» τα λεγόμενα RFP για συσκέψεις και εκδηλώσεις.

Η τεχνολογία AI θα επιτρέψει στον ξενοδοχειακό όμιλο να διαχειριστεί τη διαδικασία αιτήματος για πρόταση με «πιο αυτοματοποιημένο τρόπο».

Η Hivr.ai αναφέρει ότι η μηχανή τιμολόγησης της με τεχνητή νοημοσύνη «επιτρέπει σε ξενοδοχεία και χώρους συνεδρίων να υποβάλλουν αυτόματα προσφορές για RFP».

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να βελτιώσουν τα ποσοστά απόκρισης για τους αγοραστές και εξοικονομεί χρόνο στη μη αυτόματη επεξεργασία αιτημάτων.

Η Radisson είπε ότι από τα τέλη του περασμένου έτους έως τον Σεπτέμβριο του 2023, αύξησε το προβάδισμά της στη μετατροπή τιμών κατά 80% και διπλασίασε το ποσοστό απόκρισης των πελατών της. Η τεχνολογία μείωσε επίσης τον χρόνο που απαιτείται για την αποστολή προτάσεων κατά 59%.

Σύμφωνα με τον ξενοδοχειακό όμιλο, οι αγοραστές θα δουν «γρηγορότερους χρόνους απόκρισης, άμεσες απαντήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα και άμεσες τιμές για αιτήματα για όλα τα διαφορετικά μεγέθη και διαμορφώσεις δωματίων ξενοδοχείου, χώρων συσκέψεων, επιλογών τροφίμων και ποτών και εξοπλισμού AV».

Το 2024, ο όμιλος στοχεύει να επιταχύνει την κυκλοφορία και να ενσωματώσει ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένων νέων εργαλείων διαχείρισης κρατήσεων, επιλογών λίστας δωματίων, προκαταβολών και ευκαιριών ομαδικών κρατήσεων.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος και το hivr.ai σχεδιάζουν επίσης να ενσωματώσουν περαιτέρω πηγές RFP, συμπεριλαμβανομένων των Cvent, hubli, MeetingSelect, VenueDirectory και Aloom.