Η Radisson Hotel Group υπέγραψε για την εφαρμογή του Guest Experience Improvement Suite της ReviewPro παγκοσμίως μετά την επιτυχημένη εφαρμογή του σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Η εφαρμογή Improvement Suite της ReviewPro περιλαμβάνει την Online Διαχείριση της Δημοτικότητας (ORM), τις Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών (GSS), την Αυτόματη Διαχείριση Καταστάσεων (ACM) και το Κέντρο Μηνυμάτων Επισκεπτών (GMH) επιτρέποντας στη Radisson Hotel Group να μετατρέψει το feedback των επισκεπτών σε γνώση εντοπίζοντας τις όποιες δυσλειτουργίες για να αύξησει την ικανοποίησή τους.

“Τα σχόλια των πελατών και η διαχείριση των προσδοκιών τους είναι κρίσιμα για την επιχειρηματική επιτυχία”, δήλωσε ο Eric de Neef, Εκτελεστικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Εμπορίου.

Ο RJ Friedlander, Διευθύνων Σύμβουλος της ReviewPro, ανέφερε με τη σειρά του πως μετά την πρόσφατη αναβάθμιση της, η Radisson Hotel Group ξεκίνησε δυναμικά με στόχο όχι μόνο να αυξήσει το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και να συνεχίσει να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες διαμονής σε όλο τον κόσμο.

Η ομάδα του ReviewPro δεσμεύτηκε να βοηθήσει τη Radisson Hotel Group να ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών της, να διασφαλίσει τη φήμη του εμπορικού της σήματος και να βελτιώσει την κατάταξη της σε διαδικτυακά κανάλια όπως το TripAdvisor.