Οι καλές κριτικές και στο restaurant είναι μέρος του…αγώνα και της καλής εικόνας της επιχείρησης σας.
Πώς θα προσελκύσετε τους πελάτες σας για να αφήσουν τα σχόλιά τους σε δημοφιλείς ιστότοπους;

Δείτε τί προτείνουν οι ειδικοί:

1. Ζητήστε το
Προσγγίστε κομψά τους πελάτες σας και ζητήστε το μέσα από πολλά…κανάλια, όπως τα social media για παράδειγμα, μέσω του ιστότοπου σας ή μέσω του newsletter.

2. Mοιραστείτε παντού τις θετικές κριτικές
Το θέμα δεν έιναι μόνο να πάρετε κριτικές και μάλιστα θετικές, αλλά και πως θα τις αξιοποιήσετε.  Τουλάχιστον, οι θετικές κριτικές πρέπει να μοιράζονται σε Facebook, Twitter και Instagram. Ετσι θα δείτε τον αριθμό των ακολούθων σας να ανεβαίνει και περισσότεροι άνθρωποι θα αρχίσουν να εμπιστεύονται την επιχείρησή σας. Οι ακόλουθοι μπορούν γρήγορα να μετατραπούν σε πελάτες.

3. Ανταμείψτε τους πελάτες σας
Ολοι αγαπούν τις ανταμοιβές, όπως με εκπτώσεις, κουπόνια, πόντους και ειδικές προσφορές.