Το μάρκετινγκ ήχου, επίσης γνωστό ως audio branding είναι μία πρακτική για να δημουργήσουν έσοδα τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με μελέτη της Rightify -παγκόσμιος οργανισμός αδειοδότησης μουσικής.

Σύμφωνα με την έκθεση Rightify, το audio branding είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να ξεχωρίζουν και να μεγιστοποιούν τη μάρκα τους τα ξενοδοχεία και προσφέρει:

  • Βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη στο χώρο
  • Ενίσχυση της επωνυμίας
  • Αύξηση των εσόδων

Τα κύρια συστατικά του audio marketing είναι:

  • Προσαρμοσμένη Μουσική
  • On-hold music
  • Φωνητικό μάρκετινγκ
  • Branded music
  • Μουσική πολυμέσων.

Ο δικός σας σταθερός ήχος είναι το κλειδί για το ξενοδοχείο, επισημαίνεται στην μελέτη.

«Είτε είναι η μουσική υπόκρουση σε ένα ξενοδοχείο, είτε τα μηνύματα on-hold για το σύστημα τηλεφώνου ή η μουσική που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και τα social media videos, η ενοποίηση του μάρκετινγκ ήχου για ξενοδοχεία ο σταθερός ήχος είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ξεχωρίζουν τα ξενοδοχεία και να μεγιστοποιούν το δυναμικό τους”, τονίζει επισημαίνει ο Alex Bestall, ιδρυτής της Rightify.