![hotel-pool](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2019/05/hotel-pool-696x464.jpg)
Τα προγράμματα αφοσίωσης είναι μια καλή στρατηγική άμεσων πωλήσεων του ξενοδοχείου. Αυτό επιβεβαιώνεται από τα τελευταία ευρήματα της Roiback, ειδικού σε θέματα διαχείρισης άμεσων πωλήσεων.
![](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2018/10/hotel-reception.jpg)
Οι πελάτες πίστης ξοδεύουν περισσότερα
Σύμφωνα με την έρευνα οι πιστοί πελάτες του ξενοδοχείου:
- Ξοδεύουν κατά μέσο όρο 22,4% περισσότερους από τους άλλους πελάτες.
- Πραγματοποιούν μεγαλύτερες διαμονές, σχεδόν 30%.
- Κάθε χρόνο, οι δαπάνες τους αυξάνονται 10 φορές περισσότερο σε σχέση με έναν άλλο πελάτη.
Η Roiback σημείωσε επίσης ότι ένα ποσοστό επανάληψης 5% μπορεί να τριπλασιάσει την ετήσια ανάπτυξη μιας εταιρείας και να αυξήσει τα κέρδη της έως και 25% ετησίως.
Τι σημαίνει πίστη
Ένα πρόγραμμα πίστης πρέπει να είναι απλό. Πρέπει να προσθέτει αξία, να ικανοποιεί και να εκπλήσσει τον καταναλωτή και να εξατομικεύεται για κάθε πελάτη.
Η Roiback υπογράμμισε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα προγράμματα αφοσίωσης όταν κάνουν πραγματικές κρατήσεις μέσω φωνητικών αναζητήσεων.
Επί του παρόντος, το 20% των αναζητήσεων μέσω κινητών συσκευών έρχεται μέσω φωνητικών ελέγχων. Και αναμένεται ότι μέχρι το 2020 το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 50% στις Ηνωμένες Πολιτείες.