Τα προγράμματα αφοσίωσης είναι μια καλή στρατηγική άμεσων πωλήσεων του ξενοδοχείου. Αυτό επιβεβαιώνεται από τα τελευταία ευρήματα της Roiback, ειδικού σε θέματα διαχείρισης άμεσων πωλήσεων.


Οι πελάτες πίστης ξοδεύουν περισσότερα

Σύμφωνα με την έρευνα οι πιστοί πελάτες του ξενοδοχείου:

  • Ξοδεύουν κατά μέσο όρο 22,4% περισσότερους από τους άλλους πελάτες.
  • Πραγματοποιούν μεγαλύτερες διαμονές, σχεδόν 30%.
  • Κάθε χρόνο, οι δαπάνες τους αυξάνονται 10 φορές περισσότερο σε σχέση με έναν άλλο πελάτη.

Η Roiback σημείωσε επίσης ότι ένα ποσοστό επανάληψης 5% μπορεί να τριπλασιάσει την ετήσια ανάπτυξη μιας εταιρείας και να αυξήσει τα κέρδη της έως και 25% ετησίως.

Τι σημαίνει πίστη

Ένα πρόγραμμα πίστης πρέπει να είναι απλό. Πρέπει να προσθέτει αξία, να ικανοποιεί και να εκπλήσσει τον καταναλωτή και να εξατομικεύεται για κάθε πελάτη.

Η Roiback υπογράμμισε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα προγράμματα αφοσίωσης όταν κάνουν πραγματικές κρατήσεις μέσω φωνητικών αναζητήσεων.
Επί του παρόντος, το 20% των αναζητήσεων μέσω κινητών συσκευών έρχεται μέσω φωνητικών ελέγχων. Και αναμένεται ότι μέχρι το 2020 το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 50% στις Ηνωμένες Πολιτείες.