Η εκστρατεία “Room for Possibility” της Marriott International στόχο να επισημάνει τους επαγγελματίες ταξιδιώτες με πολυήμερη παραμονή τα καταλύματα με επιπλέον χώρο και ανέσεις στα Residence Inn by Marriott, Element Hotels και TownePlace Suites by Marriott.

Σύμφωνα με την εταιρεία φιλοξενίας, τα τρία εμπορικά σήματα ελέγχουν περίπου το 10% του παγκόσμιου προϊόντος στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδίων πολυήμερης παραμονής, με την κατηγορία να αντιπροσωπεύει το 20% του χαρτοφυλακίου της.

Το Residence Inn by Marriott, το Element Hotels και το TownePlace Suites by Marriott προσφέρουν τρεις ξεχωριστές εμπειρίες διαμονής για ταξιδιώτες από τρεις ημέρες έως μερικές εβδομάδες.

«Πιστεύουμε ότι όταν ταξιδεύουν οι άνθρωποι -ακόμα και για δουλειά- δεν θα πρέπει να συμβιβάζονται με την εμπειρία, δήλωσε ο Paige Francis, αντιπρόεδρος της Marriott Classic Select Brands.
Μέσα από αυτές τις μάρκες μας οι επισκέπτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο τρώνε, δουλεύουν και βιώνουν έναν προορισμό “.