Σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσει τη διαταραχή των μεγάλων χρόνων αναμονής κλήσεων, η Royal Caribbean εισάγει μια λειτουργία «Επιστροφή κλήσης» για ταξιδιωτικούς συμβούλους.
Η λειτουργία είναι αρχικά διαθέσιμη σε ομάδες κρατήσεων εμπορικών εταίρων, αλλά αναμένεται να είναι διαθέσιμη για συμβούλους με έδρα τις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι τα τέλη Αυγούστου.
«Ακούσαμε επιμελώς τα σχόλια από τους αξιότιμους ταξιδιωτικούς μας συνεργάτες και έχουμε κάνει βήματα στα τηλεφωνικά μας κέντρα για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και να διευκολύνουμε τους χρόνους αναμονής», δήλωσε η Vicki Freed, ανώτερη αντιπρόεδρος πωλήσεων, εμπορικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης της Royal Caribbean International.
Η λειτουργικότητα προσφέρεται σε συμβούλους όταν ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από 20 λεπτά. Όταν οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι καλούν το κέντρο επικοινωνίας, τους ζητείται η επιλογή επανάκλησης. Εάν γίνει αποδεκτός, ο ταξιδιωτικός σύμβουλος αφήνει ένα σύντομο μήνυμα με τον αριθμό κλήσης του. Απαιτείται άμεσος αριθμός σε σταθερό ή κινητό. οι επεκτάσεις δεν υποστηρίζονται.
Αυτή είναι η πιο πρόσφατη ενέργεια από τη Royal Caribbean για να βοηθήσει τους συμβούλους να μεγιστοποιήσουν το χρόνο τους και να μειώσουν τους χρόνους αναμονής. Άλλες αυτόματες βελτιώσεις περιλαμβάνουν το FlexPay, το οποίο επιτρέπει στους συμβούλους να προγραμματίζουν εκ των προτέρων έως και 10 αυτόματες πληρωμές, ένα εργαλείο εξαργύρωσης FCC και το eQuote, ένα εργαλείο μάρκετινγκ που βοηθά τους συμβούλους να δημιουργούν προσαρμοσμένες προσφορές.