Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Royal Caribbean Group κυκλοφόρησε την 15η ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας, παρέχοντας μια εις βάθος ενημέρωση για τη στρατηγική εταιρικής ευθύνης και τις επιδόσεις της εταιρείας στις τρεις μάρκες του, τις Royal Caribbean International, Celebrity Cruises και Silversea Cruises.

Το 2022 σηματοδότησε μια στιγμή ορόσημο για την προώθηση των προσπαθειών της εταιρείας σε Περιβαλλοντική, Κοινωνική και Διακυβέρνηση (ESG).

Οι καθοριστικές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν την 30ή επέτειο του πρώτου περιβαλλοντικού προγράμματος της εταιρείας, Save the Waves, και τη δημοσίευση της πρώτης έκθεσης Task Force on Climate-Related Financial Disclosures (TCFD).

«Καθώς προχωράμε στο ταξίδι αειφορίας μας, οι στρατηγικές μας προτεραιότητες παραμένουν ριζωμένες στη δημιουργία επιχειρηματικής αξίας και στην αναβάθμιση των εργαζομένων, των επισκεπτών και των κοινοτήτων που επισκεπτόμαστε, δήλωσε ο Jason Liberty, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Royal Caribbean Group.

Μέσω της συνεργασίας και της καινοτομίας, συνεχίζουμε να κάνουμε μεγάλα βήματα στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υπέροχες εμπειρίες διακοπών με υπευθυνότητα».

Οι στόχοι και οι στρατηγικές που καθορίζονται στην ετήσια έκθεση υπογραμμίζουν την πρόοδο του Royal Caribbean Group στη μείωση των εκπομπών, την προώθηση της ασφάλειας και της ευημερίας των επισκεπτών και των εργαζομένων του, συμπεριλαμβανομένων των δεσμεύσεών του για βιώσιμο τουρισμό, την προστασία των ωκεανών που πλέει και την έμπνευση και την ενδυνάμωση των κοινοτήτων που επισκέπτεται.

Τα κυριότερα σημεία από την έκθεση

  • Θέτοντας έναν βραχυπρόθεσμο στόχο για μείωση της έντασης του άνθρακα κατά διψήφιο αριθμό έως το 2025, σε σύγκριση με το 2019, που προάγει το όραμα της εταιρείας για καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050 — Destination Net Zero.
  • Υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με το Maersk McKinney Moller Center for Zero Carbon Shipping για την ανάπτυξη τεχνολογιών και λύσεων μηδενικού άνθρακα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
  • Ολοκλήρωση του πρώτου πιλότου ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές στις ΗΠΑ στο Navigator of the Seas του Royal Caribbean Group.
  • Παρουσιάζοντας τον πρώτο τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στον κόσμο στο Galveston του Τέξας, επεκτείνοντας τις προσπάθειες και τις στρατηγικές της εταιρείας από τα πλοία της στις παράκτιες δραστηριότητες.
  • Δημιουργία ενός νέου Εκτελεστικού Συμβουλίου Διαφορετικότητας για να δώσει προτεραιότητα στις πρωτοβουλίες DEI (Diversity, Equity and Inclusion) και να δημιουργήσει υπευθυνότητα, ενδυνάμωση και έμπνευση των εργαζομένων.
  • Η επιβεβαίωση της ανάλυσης της ισότητας των αμοιβών με βάση το φύλο στις ΗΠΑ δείχνει ότι το 99,98% των γυναικών αμείβονται εξίσου σε σύγκριση με τους άνδρες εργαζόμενους στο Royal Caribbean Group.
  • Έναρξη του προγράμματος Royal Caribbean Kickstarter που υποστηρίζει επιχειρηματίες που σχετίζονται με τον τουρισμό στις Μπαχάμες με εκπαιδεύσεις και χρηματοδότηση εκκίνησης, ενισχύοντας τις κοινότητες που επισκέπτεται η εταιρεία.
  • Αυξάνεται ο αριθμός των βιώσιμων περιηγήσεων που πιστοποιούνται από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC) – τώρα περισσότερες από 3.500 σε όλο τον κόσμο.
  • Αύξηση της βιώσιμης προμήθειας θαλασσινών – Πιστοποίηση 83% Marine Stewardship Council (MSC) και 75% Aquaculture Stewardship Council (ASC).
  • Ανανέωση της συνεργασίας της με το Παγκόσμιο Ταμείο Άγριας Ζωής (WWF) και δέσμευση επιπλέον 5 εκατομμυρίων δολαρίων για τη διατήρηση της υγείας των ωκεανών.

Η έκθεση αναφέρεται στις κατευθυντήριες γραμμές της Global Reporting Initiative (GRI) και είναι ευθυγραμμισμένη με τα πρότυπα του Συμβουλίου Προτύπων Λογιστικής Αειφορίας (SASB) για τις γραμμές κρουαζιέρας.

Με ένα ταξίδι αειφορίας που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 30 χρόνια, ο Όμιλος Royal Caribbean παρέμεινε σταθερός στη δέσμευσή του να καινοτομεί και να προωθήσει τις απαραίτητες λύσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Βασιζόμενη σε ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο τεχνολογιών που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση, την επεξεργασία του νερού και τη διαχείριση απορριμμάτων, έχει εργαστεί για την εισαγωγή φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων που φέρνουν την εταιρεία πιο κοντά στην επίτευξη του Destinations Net Zero, του οράματος της εταιρείας για καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.