Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Jason Liberty πρόεδρος του Royal Caribbean Group είπε ότι η εταιρεία βλέπει «δυναμική» στις κρουαζιέρες στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Μεσόγειο το 2023.
Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα του τελευταίου 3μηνου της εταιρείας, επεσήμανε επίσης πως σχεδόν το 65% των επιβατών της Royal Caribbean θα επισκεφθεί τον ιδιωτικό νησιωτικό προορισμό της γραμμής Perfect Day στο CocoCay στις Μπαχάμες τον επόμενο χρόνο.
Ο Jason Liberty, πρόεδρος του μητρικού Royal Caribbean Group, αποκάλυψε αύξηση 30% των επισκέψεων από το 2019.
Το Perfect Day at CocoCay είναι επί του παρόντος ο μοναδικός ιδιωτικός προορισμός νησιών στο χαρτοφυλάκιο της Royal Caribbean, αλλά η γραμμή ανακοίνωσε σχέδια για την ανάπτυξη περισσότερων τοποθεσιών.
Ο Jason Liberty σημείωσε ότι η ανάπτυξη του στόλου σε ολόκληρη την εταιρεία παρέμεινε «σχετικά αμετάβλητη» τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
«Η ανάπτυξη μας σε όλες τις αγορές είναι σχετικά αμετάβλητη σε σύγκριση με το 2019, με την Καραϊβική να αντιπροσωπεύει λίγο περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής ανάπτυξης μας, η Ευρώπη σε σχεδόν 20% και η Ασία σε χαμηλά μονοψήφια ποσοστά», είπε.
Η εταιρεία αναμένει «σχεδόν το 80%» των πηγών επισκεπτών το 2023 να προέρχεται από τη Βόρεια Αμερική.
«Συνεχίζουμε να βλέπουμε ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση από αυτόν τον πελάτη», τόνισε.
«Η ελκυστικότητα των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων μας και το ευέλικτο μοντέλο προμήθειας μας επιτρέπουν να προσελκύουμε τους επισκέπτες με την υψηλότερη απόδοση και να μετριάζουν εν μέρει τον αντίκτυπο από το ισχυρό δολάριο».
Επιτάχυνση της ζήτησης για τα δρομολόγια του 2023
Όπως υπογράμμισε η «πιο αξιοσημείωτη αλλαγή» κατά το τελευταίο τρίμηνο ήταν «μια σημαντική επιτάχυνση της ζήτησης» για τα δρομολόγια του 2023.
«Λάβαμε διπλάσιες κρατήσεις για τα δρομολόγια του 2023 το τρίτο τρίμηνο, από ό,τι το 2ο τρίμηνο, με αποτέλεσμα να έχουμε σημαντικά υψηλότερους όγκους κρατήσεων σε σχέση με την ίδια περίοδο για τα δρομολόγια του 2019», πρόσθεσε.
Και τα τέσσερα τρίμηνα του 2023 «κρατήθηκαν καλά» σε «τιμές ρεκόρ», με τις κρατήσεις να αυξάνονται «κάθε εβδομάδα».
«Ενώ τα τελευταία τρία χρόνια ήταν σίγουρα προκλήσεις. Η ανθεκτικότητα της επιχείρησής μας μας επέτρεψε να ανακάμψουμε γρήγορα και να λειτουργήσουμε πλήρως, σημείωσε.
Η πρόταση αξίας της κρουαζιέρας παραμένει απίστευτα ελκυστική και έχουμε την ευκαιρία να κλείσουμε το χάσμα από άλλες εναλλακτικές διακοπές στη ξηρά καθώς αναπτύσσουμε την αγορά μας».