Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιανουαρίου ανακοίνωσε η Rynair.Ειδικότερα:
- Το 86% των πάνω από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο
- Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:
“HRyanair μετέφερε πάνω από 8.7 εκατομμύρια πελάτες τον Ιανουάριο, με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Ιανουάριος | 2016 | 2017 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 86% | 86% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 1.49 | 2.15 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.64 | 0.67 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |