Η Ryanair κυκλοφόρησε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών του Αυγούστου, τα οποία δείχνουν ότι το 97% των πτήσεων Αυγούστου έφτασαν στην ώρα τους στον προορισμό τους.
Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας των πελατών του «Rate My Flight», οι οποίες δείχνουν ότι το 91% των σχεδόν 90.000 ερωτηθέντων βαθμολόγησαν την πτήση τους «Άριστη / Πολύ καλή / Καλή», με υψηλή βαθμολογία για φιλικότητα πληρώματος (94%), υπηρεσία επί του πλοίου (92% ), ποικιλία φαγητών και ποτών (85%) και επιβίβασης (88%).
Η Dara Brady της Ryanair είπε: «Η Ryanair Group Airlines μετέφερε 7 εκατομμύρια πελάτες τον Αύγουστο και είμαστε ικανοποιημένοι που πάνω από το 97% των πτήσεων μας έφτασαν εγκαίρως.
Είμαστε χαρούμενοι που το 91% των πελατών που ερωτήθηκαν (σχεδόν 90 χιλ.), Οι οποίοι πέταξαν με τις νέες οδηγίες υγείας και ασφάλειας, βαθμολόγησαν την πτήση τους με τον Ryanair τον Αύγουστο ως «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή» χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Rate My Flight της Ryanair, η οποία επιτρέπει σε όλους τους πελάτες να παρέχουν κριτικές σε πραγματικό χρόνο για τις πτήσεις τους μέσω της εφαρμογής Ryanair και του email.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σχόλιο κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων του Covid, όταν αξιολογούμε τακτικά την αποτελεσματικότητα των νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας και καθώς συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τους ανθρώπους μας για να διασφαλίσουμε την τήρηση των οδηγιών μας. “