Η Ryanair υπόσχεται ότι θα καταβάλει αποζημίωση σε επιβάτες για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις της ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, μειώνοντας σε 10 μέρες τον χρόνο πληρωμής από 30 που είναι σήμερα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της αεροπορικής εταιρείας Kenny Jacobs.

Και στην απίθανη περίπτωση που υπάρχει κάποια αναστάτωση θα πληρώσουμε πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία“, υποσχέθηκε ο κ. Jacobs.

Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες για τα δικαιώματα των επιβατών, οι ταξιδιώτες που φτάνουν με καθυστέρηση τρεις ώρες ή περισσότερο στον προορισμό τους ή των οποίων η πτήση ακυρώνεται σύντομα, δικαιούνται αποζημίωση. Για πτήσεις κάτω των 1.500 χιλιομέτρων η πληρωμή ορίζεται στα 250€ και για μακρινές πτήσεις στα 400€.