Αύξηση 14% ,δηλαδή 9,5 εκατ. πελάτες σημείωσε η Ryanair  με βάση τα στατιστικά στοιχεία της επιβατικής κίνησης και του συντελεστή πληρότητας Ιουνίου. Παράλληλα, ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 93% ενώ η  ετήσια κίνηση μέχρι τον Ιούνιο αυξήθηκε κατά 14% σε 94.3 εκ πελάτες.

Ιούνιος 14 Ιούνιος 15 Διαφορά
Πελάτες 8.3 ΕΚ 9.5 ΕΚ +14%
ΣυντελεστήςΠληρότητας   88% 93% +5%

 

  Ο Kenny Jacobs, επικεφαλής Marketing της Ryanair δήλωσε:

H επιβατική κίνηση Ιουνίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 14% σε 9.5 εκ πελάτες, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 93%, χάρη στους χαμηλότερους ναύλους μας, στις ισχυρές κρατήσεις και  στην συνεχόμενη επιτυχία του προγράμματος “Always Getting Better”το οποίο έχει ως στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας.

Μαζί με τα νέα μας δρομολόγια, τις αυξημένες συχνότητες και τις υπηρεσίες Business Plus και Family Extra οι πελάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να περιμένουνε ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες μας, καθώς  το 2015 διανύουμε το 2ο έτος του προγράμματος AGB, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει νέα ιστοσελίδα, νέα εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέες στολές για το πλήρωμα θαλάμου επιβατών, βελτιωμένο inflight menu, μειωμένες χρεώσεις, την νέα ψηφιακή επιλογή  ‘hold the fare’ και υπηρεσίες σύγκρισης τιμών’’.