Το 99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, έχει εξυπηρετηθεί τονίζει σε ανακοίνωση της η Ryanair.

Σχετικά με τις ακυρώσεις Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου (που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου):

  • Οι 315.000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 311.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Οι υπόλοιποι 4.000 επιβάτες (1%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):

  • Οι 400.000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Αναμένουμε να φτάσει σε πάνω από 95% (πάνω από 380.000) αυτήν την εβδομάδα
  • Οι υπόλοιποι 20.000 επιβάτες (5%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair

Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει στο 97%.

Από τις 15.000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 23 (21 λόγω της απεργίας της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης στην Πίζα) ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω).


Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

“99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων, και ζητάμε από το υπόλοιπο 1% (λιγότερο από 4.000 επιβάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα.

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 95% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων των επιβατών μας.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 97% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, και οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού.”