Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία του ‘Rate My Flight’ για το τελευταίο τρίμηνο, κατά τα οποία το 92% των ερωτηθέντων επιβατών είναι ευχαριστημένοι με την γενική εμπειρία πτήσης τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο.
Πάνω από 45,000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τη λειτουργία ‘Rate My Flight’ στο Ryanair app τους τελευταίους 3 μήνες, βάζοντας σε σειρά κατάταξης τη γενική εμπειρία τους, την επιβίβαση, τη φιλικότητα του πληρώματος καμπίνας και την ποικιλία φαγητού και ποτού, μέσω του συστήματος κατάταξης 5 αστέρων, ξεκινώντας από 1 αστέρι για Ok, σε 3 αστέρια για Καλή Εμπειρία, και 5 αστέρια για Εξαιρετική Εμπειρία.
Το 92% των ερωτηθέντων βαθμολόγησε τη γενική εμπειρία ταξιδιού ‘Εξαιρετική/Πολύ Καλή/Καλή’, βαθμολογώντας επίσης την επιβίβαση με 87%, τη φιλικότητα του πληρώματος καμπίνας με 95%, την εμπειρία στην καμπίνα με 94% και την ποικιλία φαγητού και ποτού με 81%.
Το ‘Rate My Flight’ είναι διαθέσιμο στα Ολλανδικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ιταλικά, Πολωνικά και Ισπανικά, μέσω του Ryanair app, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του iTunes και Google Play store.
Κατηγορία Εξαιρετική/Πολύ Καλή/ Καλή Εξαιρετική Πολύ Καλή Καλή Ικανοποιητική Ok
Γενική Εμπειρία 92% 51% 29% 12% 4% 4%
Επιβίβαση 87% 47% 25% 15% 6% 7%
Φιλικότητα Πληρώματος Καμπίνας 95% 61% 24% 10% 3% 2%
Εμπειρία στην καμπίνα 94% 55% 26% 13% 3% 3%
Ποικιλία φαγητού και ποτού 81% 37% 20% 24% 8% 11%
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“Το Rate My Flight δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να παρέχουν αξιολογήσεις για τις πτήσεις τους μέσω του Ryanair app, από τη στιγμή της προσγείωσης.
Καλωσορίζουμε τις αξιολογήσεις όλων των επιβατών μας ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε όλες τις πλευρές της εμπειρίας ταξιδιού των επιβατών μας.
Είμαστε χαρούμενοι που το 92% των πάνω από 45,000 επιβατών μας είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία πτήσης της Ryanair το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Οι επιβάτες που θέλουν να αξιολογήσουν την πτήση τους μπορούν να κατεβάσουν το Ryanair app και να επιλέξουν να επιτραπούν οι ειδοποιήσεις, ώστε να λαμβάνουν την έρευνα μετά από κάθε προσγείωση, μέσω της εφαρμογής.”