Στο 82% είναι η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων της Ryanair, τον Απρίλιο σύμφωνα με ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για τον Απρίλιο 2018:

  • 82% από τις 68,000 πτήσεις του Απριλίου αφίχθηκαν με ακρίβεια.
  • Μόνο 2 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερα από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

“Η Ryanair μετέφερε 12 εκατομμύρια επιβάτες τον Απρίλιο, με το 82% των πάνω από 68.000 πτήσεων της να φτάνει στην ώρα του, δήλωσε ο Kenny Jacobs της Ryanair.

Ο αριθμός αυτός επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την τετραήμερη απεργία των ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στη Γαλλία, όπως επίσης και από την αποτυχία των Eurocontrol ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στις 3 Απριλίου.

Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”