Με ακρίβεια πραγματοποιήθηκαν οι πτήσεις τον Δεκέμβριο στην Ryanair, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Οσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών:

  • 79%* από τις 52.000 πτήσεις του Δεκεμβρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (μείωση κατά 5% λόγω εκτεταμένης χιονόπτωσης).
  • Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.


* 82% εξαιρουμένων των 3 ημέρων με εκτεταμένη χιονόπτωση (10η, 11η & 27η Δεκεμβρίου)