Τα οnline ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) που χρησιμοποιούν απατηλές μεθόδους και υπερχρεώνουν τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, επιχειρεί να φέρει στο φως έρευνα της Ryanair, αποκαλύπτοντας ηχηρά ονόματα του χώρου όπως τα Kiwi.com, Lastminute.com, Opodo.com και eDreams.com.

Η έρευνα του αερομεταφορέα έδειξε ότι ορισμένοι ΟΤΑ, τους οποίους χαρακτηρίζει «πειρατές», συνεχίζουν να εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές με αδικαιολόγητες χρεώσεις για ανύπαρκτες υπηρεσίες, ενώ την ίδια στιγμή υπερχρεώνουν ανυποψίαστους καταναλωτές για συμπληρωματικές υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται σε ανταγωνιστικές τιμές στην ιστοσελίδα της Ryanair.

Τα ΟΤΑ αυτά, αναφέρει ο αερομεταφορέας, προβάλλονται ως ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, όταν στην πραγματικότητα εξαπατούν τους καταναλωτές με υποτιθέμενες χρεώσεις για «επεξεργασία» ή «ακύρωση» ή υπερχρεώνουν τις συμπληρωματικές υπηρεσίες της Ryanair έως και 344% επάνω από την αξία τους.

Τα πιο τρανταχτά παραδείγματα επινόησης χρεώσεων για το Νοέμβριο, επισημαίνει η Ryanair, εντοπίζονται:

-στην Opodo.com, η οποία χρεώνει ακυρωτικό πτήσης ύψους 60 ευρώ, την ώρα που η δικαιολογημένη ακύρωση πτήσης στη Ryanair δεν έχει χρέωση,

-στην Lastminute.com, η οποία εξαπατά τους ταξιδιώτες με χρέωση θέσης 23 €, η οποία κόστιζε μόλις 5,50 € στην ιστοσελίδα της Ryanair

-στην eDreams.com η οποία επιβάλλει χρέωση αλλαγής πτήσης που φτάνει τα 60 € επιπλέον της χρέωσης αλλαγής της Ryanair,

-και κυρίως στην Kiwi.com, η οποία χρεώνει 24,40 ευρώ για μια θέση που κόστιζε μόλις 5,50 ευρώ μέσω Ryanair, δηλαδή αύξηση τιμής κατά 344%.