Η Ryanair, παραμένει παραμένει σε υψηλά ποσοστά όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επιβατών, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Πιο αναλυτικά:
• 86% από τις 48,000 πτήσεις του Φεβρουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια
• Μόνο 2 παράπονα ανά 1.000 επιβάτες.
• Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
• Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
“Η Ryanair μετέφερε 8.6 εκατομμύρια επιβάτες το Φεβρουάριο, με το 86% των σχεδόν 48,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”