Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Νοεμβρίου ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία Ryanair. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των πάνω από 50,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Νοέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 5,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

 Ο RobinKielyτης Ryanair δήλωσε:

 “HRyanair μετέφερε πάνω από 8.8 εκατομμύρια πελάτες τον Νοέμβριο,  με το 90% των 50,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

 

Νοέμβριος 2015 2016
Πτήσεις στην ώρα τους 92% 90%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.25 1.49
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.24 0.20
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%