H Ryanair παραμένει η Νο 1 αεροπορική εταιρία σε εξυπηρέτηση πελατών σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία πελατών για το πρώτο μήνα του έτους καθώς :

  • 88% των πάνω από 38,000 πτήσεων της στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω καιρού)
  • Λιγότερο από ένα παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από ένα παράπονο για αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

 

     Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“Η Ryanair μετέφερε πάνω από 5.9 εκ πελάτες τον Ιανουάριο με 88% των 38,000 πτήσεων μας στην ώρα τους, καθώς εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή στο αεροσκάφος, να κάνουνε κρατήσεις γρηγορότερα, να καταχωρήσουνε τα στοιχεία τους στην ανανεωμένη εύχρηστη ιστοσελίδα μας και στην νέα μας εφαρμογή, να ταξιδέψουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, να απολαύσουνε “ήσυχες πτήσεις”, και αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιήσουνε τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας.

 

Ιανουάριος 2014 2015
Πτήσεις στην ώρα τους 92% 88%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.68 0.78
Παράπονα αποσκευών για κάθε 1,000 επιβάτες 0.43 0.56
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%