Tα στατιστικά στοιχεία του ‘RateMyFlight’, τα οποία αναδεικνύουνε πως το 93% των ερωτηθέντων πελατών έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του τον Νοέμβριο ανακοίνωσε η Ryanair.

Συγκεκριμένα, τον μήνα Νοέμβριο, περισσότεροι από 16,000 πελάτες χρησιμοποίησαν το ‘RateMyFlight’ μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους , την ευγένεια του πληρώματος, την διαδικασία επιβίβασης, την εξυπηρέτηση, καθὠς και τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για OK, 3 για Καλή και 5 για Άριστη.

Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το συνολικό ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/ Καλό, με αντίστοιχα θετικές αξιολογήσεις για την διαδικασία επιβίβασης (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%).

Το ‘RateMyFlight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά στην εφαρμογή της Ryanair, διαθέσιμη μέσω iTunes και GooglePlay.

Κατηγορία ‘Αριστη/Πολύ καλή/ Καλή ‘Αριστη Πολύ καλή Καλή Μέτρια ΟK
Συνολική Εμπειρία 93% 49% 31% 13% 3% 4%
Επιβίβαση 87% 44% 27% 16% 7% 6%
Ευγένεια πληρώματος 95% 59% 25%  11% 3% 2%
Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης 94% 52% 27%  15% 3% 3%
Ποικιλία φαγητών και τροφίμων 81% 32% 21%  28% 9% 10%

Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:

“Το RateMyFlight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία μας, στα πλαίσια του 3ου έτους του προγράμματος βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας “AlwaysGettingBetter”, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες μας να αξιλογούν άμεσα την πτήση τους μέσω της εφαρμογής της Ryanair, από την ώρα της προσγείωσης. Με το 93% των 16,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι από την πτήση τους τον Νοέμβριο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουνε την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, πλέον διαθέσιμη και στα Ελληνικά και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουνε το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”