Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου ανακοίνωσε η Ryanair. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 84% των περισσότερων από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:

 “HRyanair μετέφερε 9 εκατομμύρια πελάτες τον Δεκέμβριο,  με το 84% των  πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία.. Ενόψει του προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Δεκέμβριος 2015 2016
Πτήσεις στην ώρα τους 86% 84%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.30 1.38
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.63 0.66
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%