Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου ανακοίνωσε η Ryanair. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 84% των περισσότερων από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:
“HRyanair μετέφερε 9 εκατομμύρια πελάτες τον Δεκέμβριο, με το 84% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία.. Ενόψει του προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Δεκέμβριος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 86% | 84% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 1.30 | 1.38 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.63 | 0.66 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |