Η Ryanair, η No 1αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, ανακοίνωσε σήμερα (8 Μαίου), Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου ανακοίνωσε σήμερα η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους , Ryanair . Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 91% των 62,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 11.3 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο,  με το 91% των 62,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς ηRyanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Απρίλιος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 90% 91%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.52 1.45
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.50 0.56
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%