Η Ryanair  ανακοίνωσε σήμερα ,Πέμπτη, τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Φεβρουαρίου, τα οποία επιβεβαιώνουν πως είναι η  No 1 εταιρία σε εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα:

  • 91% από τις 34,000 πτήσεις της εταιρίας έφτασαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο που αφορά αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων  απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

Η Ryanair, μετέφερε πάνω από 5,4 εκ. επιβάτες τον Φεβρουαρίου με 91% των 34,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουν δεύτερη μικρή χειραποσκευή στο αεροσκάφος, να κάνουνε κρατήσεις γρηγορότερα, να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στην ανανεωμένη εύχρηστη ιστοσελίδα μας και μέσο της νέας μας εφαρμογής, να ταξιδέψουν με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς ηRyanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”

 

Φεβρουάριος 2014 2015
Πτήσεις στην ώρα τους 91% 91%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.57 0.61
Παράπονα για αποσκευές για κάθε 1,000 επιβάτες 0.36 0.52
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%