Τα στατιστικά στοιχεία τριμήνου της υπηρεσίας ‘RateMyFlight’, δημοσίευσε η Ryanair σύμφωνα με τα οποία το 92% των πελατών της αεροπορικής εταιρείας που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 300,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘RateMyFlight’ τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο μέσω του Ryanairapp, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.

Το 92% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως ‘Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (86%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (82%).

Το ‘RateMyFlight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά μέσω του Ryanairapp, διαθέσιμο σε iTunes και GooglePlay.

Κατηγορία Άριστη/Πολύ Καλή/ Καλή Άριστη Πολύ Καλή Καλή Αξιοπρεπής Ok
Συνολική Εμπειρία 92% 43% 35% 14% 4% 4%
Επιβίβαση 86% 39% 30% 17% 7% 7%
Ευγένεια πληρώματος 95% 55% 29%  11% 3% 2%
Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης 93% 45% 32%  16% 4% 3%
Ποικιλία φαγητών και τροφίμων 82% 24% 26%  32% 10% 8%

Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:

“Το RateMyFlight επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanairapp από την ώρα προσγείωσης. Με το 92% των 300,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουνε το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”