Η Ryanair ανακοίνωσε ότι θα μεταβεί σε 100% ψηφιακές κάρτες επιβίβασης από τις 3 Νοεμβρίου 2025, με την αλλαγή να συμπίπτει με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος πτήσεων.

Αν και υπήρχαν αναφορές ότι η μετάβαση θα γινόταν τον Μάιο, ενόψει της θερινής περιόδου, η εταιρεία αποφάσισε να εφαρμόσει το νέο σύστημα κατά τη λιγότερο φορτωμένη χειμερινή περίοδο, ώστε να διασφαλίσει ομαλή μετάβαση για όλους τους επιβάτες.

Τέλος στο έντυπο boarding pass – Όλα μέσω της εφαρμογής myRyanair

Οι επιβάτες της Ryanair δεν θα χρειάζεται πλέον να εκτυπώνουν την κάρτα επιβίβασής τους, καθώς θα μπορούν να την κατεβάζουν ψηφιακά μέσα από την εφαρμογή myRyanair κατά τη διαδικασία του check-in.

Σήμερα, περίπου 80% των επιβατών της Ryanair χρησιμοποιούν ήδη ψηφιακές κάρτες επιβίβασης. Με αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία στοχεύει να εξαλείψει σχεδόν πλήρως τις χρεώσεις check-in στα αεροδρόμια, καθώς όλοι οι επιβάτες θα έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία online ή μέσω της εφαρμογής.

Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Η απόφαση της Ryanair έχει και περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς αναμένεται να εξοικονομηθούν πάνω από 300 τόνοι χαρτιού ετησίως, μειώνοντας τη σπατάλη πόρων και το ανθρακικό αποτύπωμα των επιβατών.

Επιπλέον, η εφαρμογή myRyanair θα συνεχίσει να προσφέρει ζωντανές ενημερώσεις πτήσεων και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, ειδικά σε περιπτώσεις καθυστερήσεων ή ακυρώσεων. Οι επιβάτες θα μπορούν να λαμβάνουν εναλλακτικές επιλογές πτήσεων, μεταφορές και διαμονή, απευθείας στο κινητό τους.

Ψηφιακή εμπειρία ταξιδιού

Ο Dara Brady, Chief Marketing Officer της Ryanair, τόνισε ότι η μετάβαση στις 100% ψηφιακές κάρτες επιβίβασης αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής ψηφιοποίησης της εμπειρίας των επιβατών.

“Όπως σε άλλες βιομηχανίες εισιτηρίων – συναυλίες, αθλητικά γεγονότα, σιδηροδρομικές μετακινήσεις – η χρήση κινητού έχει αυξηθεί σημαντικά. Με σχεδόν 80% των πελατών της Ryanair να χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή myRyanair, ήρθε η στιγμή να γίνει η πλήρης μετάβαση στην ψηφιακή εποχή”, ανέφερε.

Η Ryanair, με στρατηγικό στόχο να φτάσει τους 300 εκατομμύρια επιβάτες την επόμενη δεκαετία, συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία, προσφέροντας έναν πιο αποδοτικό, οικολογικό και βελτιωμένο τρόπο ταξιδιού για τους πελάτες της.