Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου ανακοίνωσε η Ryanair. Συγκεκριμένα:
- 88% των 48,000 πτήσεων Μαρτίου αφίχθηκαν στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας)
- 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες
Ο RobinKielyτης Ryanair δηλωσε:
“HRyanair μετέφερε πάνω από 8.5 εκατομμύρια πελάτες τον Μάρτιο με το 88% των 48,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων ΕΕΚ), ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “AlwaysGettingBetter’’ η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. ”
Μάρτιος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 92% | 88% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.47 | 1.41 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.50 | 0.50 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |