Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Αυγούστου ανακοίνωσε η Ryanair. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 90% των 63,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Αύγουστο
- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες
Ο RobinKielyτης Ryanair δήλωσε:
“HRyanair μετέφερε πάνω από 11.5 εκατομμύρια πελάτες τον Αύγουστο, με το 90% των 63,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Αύγουστος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 90% | 90% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.66 | 1.28 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.66 | 0.64 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |