Παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη η Ryanair, καθώς το 90% των πάνω από 66,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Μάιο.  Παράλληλα, μόνο 2 παράπονα έγιναν για κάθε 1,000 επιβάτες.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαϊου υπήρξαν λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες ενώ πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 11 εκατομμύρια πελάτες τον Μάιο, με το 90% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”