Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών του Φεβρουαρίου ανακοίνωσε η Ryanair. Συγκεκριμένα:

  • 91% των 42,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
  • Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 7.4 εκατομμύρια πελάτες τον Φεβρουάριο με το 91% των 42,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. ”

Φεβρουάριος 2015 2016
Πτήσεις στην ώρα τους 91% 91%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.61 1.1
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.52 0.51
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%