Το 97% των πτήσεων Οκτωβρίου της Ryanair έφτασαν στην ώρα τους, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών που κυκλοφόρησε σήμερα η αεροπορική εταιρεία.

Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας πελατών Οκτωβρίου «Rate My Flight», οι οποίες δείχνουν ότι το 91% των σχεδόν 45.000 ερωτηθέντων βαθμολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή», με υψηλή βαθμολογία για φιλικότητα πληρώματος (94%), υπηρεσία επί του σκάφους (92% ), επιβίβαση (88%) και ποικιλία φαγητών και ποτών (86%).