Σχεδόν το 50% των Ευρωπαίων θα ξόδευε περισσότερα για τη διαμονή του στο ξενοδοχείο, αν μπορούσαν να να αγοράσουν εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες. Αυτό αποκάλυψε νέα online έρευνα της Sabre Corporation.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Ρωσία και την Ιταλία που είχαν ταξιδέψει τους τελευταίους 24 μήνες.

Η έρευνα κατέδειξε μια σημαντική ευκαιρία για τους ξενοδόχους.

  • Το 60% πιθανότατα θα δαπανούσε περισσότερα, αν μπορούσαν να επιλέξουν και να πληρώσουν χωριστά για διάφορες ξενοδοχειακές πολιτικές : Σε αυτές περιλαμβάνεται η η ευέλικτη ακύρωση, φύλαξη κατοικίδιων ζώων, το check-in / check-out νωρίτερα ή η ταξιδιωτική ασφάλιση.
  • 53% θα ξόδευαν περισσότερα στο ξενοδοχείο αν μπορούσαν να κλείσουν όλα τα στοιχεία της ταξιδιωτικής εμπειρίας απευθείας με το ξενοδοχείο.

Εδώ περιλαμβάνεται η μεταφορά, εισιτήρια για εκδηλώσεις, τοπικούς οδηγούς, ενοικίαση ποδηλάτων.

  • Περισσότερα θα διέθεταν για μια βελτιωμένη εμπειρία διαμονής όπως :

υπηρεσία μπάτλερ, υπηρεσία φύλαξης παιδιών, καθημερινά φρέσκα λουλούδια στο δωμάτιο. Εδώ συγκαταλέγονται και εξατομικευμένες προσφορές εντός του ξενοδοχείου όπως:  μαθήματα γιόγκα στο γυμναστήριο, μαθήματα ζωγραφικής, συναυλία στο λόμπι .

Πόσα χρήματα θα διέθεταν για να έχουν πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες

  • σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο (46%, 42% και 41% αντίστοιχα) και
  • περισσότεροι από ένα τρίτο των Ρώσων (34%).

δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν έως και 50 ευρώ για τις υπηρεσίες αυτές, αν είναι αποδεσμευμένες από την τιμή του δωματίου.

Μηχανές αναζήτησης

Το 45% των Ευρωπαίων βασίζονται σε μια συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης (π.χ. Expedia, Trivago, Booking.com κ.λπ.) για να βρουν προσφορές διαμονής.

Το υψηλότερο ποσοστό ισχύει για τους Ιταλούς (64%). Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με 46% και η Γαλλία με 45%.

Μόνο το 23% των Ρώσων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα επιλέξουν μια μηχανή αναζήτησης με γνώμονα τα ταξίδια για να βρουν την καλύτερη προσφορά.

 Τι προτιμούν οι ταξιδιώτες

  • Το 52% των Eυρωπαίων ταξιδιωτών (59% για τους Ιταλούς και 45% για τους Γάλλους) δήλωσαν ότι θα ήθελαν να επιλέξουν ποια παροχή ή υπηρεσία θα συμπεριλάβουν όταν κάνουν κρατήσεις ξενοδοχείων (π.χ. πρωινό, ευελιξία ακύρωσης, .
  • Το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επιθυμούν να λάβουν εκπτώσεις για αντικείμενα που έχουν ήδη αγοραστεί στο παρελθόν, ειδικά στη Ρωσία (51%).
  • Σχεδόν το ένα τρίτο θα ήθελε να επιλέξει επιπλέον υπηρεσίες για μια εξατομικευμένη εμπειρία ξενοδοχείου (π.χ. εγκαταστάσεις κουζίνας ή αποθήκευση τροφίμων, δορυφορική τηλεόραση, γυμναστήριο, προγράμματα αποτοξίνωσης / μενού, δωρεάν smartphones κ.λπ.).