Η Sabre Corporation εισάγει ένα νέο σύστημα «προσφοράς και παραγγελίας» που επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να δημιουργούν πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο για τους πελάτες.

Η νέα τεχνολογική πλατφόρμα Sabre Mosaic θα χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης της Google για να αυξήσει τον τρόπο με τον οποίο οι αερομεταφορείς μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένο περιεχόμενο στους ταξιδιώτες, καθώς και να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα μη αεροπορικών ταξιδιών.

Η ένωση αεροπορικών εταιρειών IATA έχει αναπτύξει πρότυπα τεχνολογίας προσφορών και παραγγελιών τα τελευταία χρόνια μέσω των προγραμμάτων Dynamic Offers και One Order.

Αυτές οι εξελίξεις συμβαδίζουν με την εφαρμογή του NDC (New Distribution Content) ως μέρος των προσπαθειών του κλάδου να αναβαθμίσει τις δυνατότητες κρατήσεων και να απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές πλατφόρμες που βασίζονται σε PNR.

Προσφορές βάσει API

Η Saber ανέφερε ότι η Saber Mosaic θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να επιλέγουν προσφορές βάσει API και να παραγγέλνουν λύσεις με βάση τις δικές τους προτιμήσεις, με την υπόσχεση ότι το σύστημα μπορεί να «μεταμορφώσει όλες τις πτυχές της διαδικασίας λιανικής πώλησης».

Αυτές οι προσφορές θα περιλαμβάνουν επίσης μη αεροπορικά προϊόντα, όπως χερσαίες μεταφορές, διαμονή και ψυχαγωγία, καθώς και τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να υποβάλλουν προσφορές για αναβαθμίσεις πριν από το ταξίδι.

«Οι αεροπορικές εταιρείες θα ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι με τον δικό τους ρυθμό», προέβλεψε ο Reyes. «Οι αεροπορικές εταιρείες θα κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες σε αυτό το ταξίδι».