Η Sabre Hospitality, τμήμα της Sabre Corporation (NASDAQ: SABR), κορυφαίου παρόχου τεχνολογίας που τροφοδοτεί την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, ανακοίνωσε σήμερα μια πολυετή ανανέωση με τη Wyndham Hotels & Resorts, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη υιοθέτηση του SynXis Property Hub ,σύστημα διαχείρισης ακινήτων της Sabre Hospitality (PMS).

Με την απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο SynXis Central Reservation System , το SynXis Property Hub αυξάνει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα μειώνοντας τον χρόνο εκτέλεσης εργασιών ρουτίνας και επιτρέπει στους ξενοδόχους να έχουν πρόσβαση στην ιδιοκτησία τους από οπουδήποτε μέσω της τεχνολογίας cloud-native.

Σε ένα επίτευγμα ορόσημο που παρουσιάζει τη δεκαετή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, οι ομάδες της Sabre και της Wyndham μετέφεραν με επιτυχία περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία Wyndham στο SynXis Property Hub, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης 550 σε έναν μήνα που σπάει ρεκόρ.

Αυτή η πρόωρη ολοκλήρωση συμπληρώνεται από την αποτελεσματικότητα της μετάβασης, η οποία μείωσε τον αναμενόμενο χρόνο διακοπής της μετάβασης για τις ιδιοκτησίες Wyndham κατά 34%, διασφαλίζοντας την επιτυχή διαχείριση των καθημερινών λειτουργιών. Αυτό το ορόσημο όχι μόνο υπογραμμίζει ένα καινοτόμο άλμα, αλλά επίσης θέτει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για μεγάλης κλίμακας μεταναστεύσεις τεχνολογίας.

«Η ολοκλήρωση αυτής της μετανάστευσης σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα αποτελεί απόδειξη της δύναμης της καινοτομίας και της συνεργασίας», δήλωσε ο Scott Strickland, Chief Commercial Officer (CCO) της Wyndham Hotels & Resorts.

«Μέσα από τη δουλειά μας με τη Sabre, χιλιάδες ξενοδοχεία της Wyndham επωφελούνται πλέον από πρωτοποριακές αποδόσεις, ενισχύοντας περαιτέρω την ικανότητά τους να εξυπηρετούν τους επισκέπτες και να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες καθημερινά».

Ο Strickland τόνισε ορισμένα από τα άμεσα οφέλη αυτής της μετανάστευσης για τα ακίνητα της Wyndham και τις καθημερινές τους λειτουργίες. “Για παράδειγμα, οι αλληλεπιδράσεις με το γραφείο εξυπηρέτησης έχουν μειωθεί κατά 50% σε σύγκριση με το παλαιού τύπου σύστημα μετά από μόλις 30 ημέρες υιοθέτησης. Επιπλέον, εξοπλίζοντας την υπηρεσία καθαριότητας με κινητές λύσεις, αυξήσαμε τη διαθεσιμότητα καθαρών δωματίων για τους επισκέπτες έως και 15%. Επίσης, εξορθολογίσαμε τη διαδικασία παράδοσης και τροποποίησης της κράτησης ενσωματώνοντας μια ενιαία πηγή αποθέματος που συνδυάζει τις κρατήσεις καναλιών και τα συστήματα διαχείρισης ακινήτων.

Η εξαιρετική επιτυχία του έργου κατέστη δυνατή χάρη σε πολλές στρατηγικές πρωτοβουλίες και τη βαθιά συνεργασία μεταξύ Sabre και Wyndham. Οι βασικές πρωτοβουλίες περιελάμβαναν μια σημαντική αναβάθμιση στην υποδομή του συστήματος που επέκτεινε την ημερήσια χωρητικότητα μετανάστευσης από 15 σε 35 ακίνητα.

Επιπλέον, η εισαγωγή μιας νέας διαδικασίας για την αναφορά αποκλίσεων εξάλειψε την ανάγκη για προκαταρκτικές ξηρές διαδρομές, επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία και μειώνοντας τους πιθανούς χρόνους διακοπής λειτουργίας.

«Αυτό το έργο αφορούσε πολύ περισσότερα από την απλή τεχνική μετανάστευση· αφορούσε τη μετατροπή της επιχειρησιακής ραχοκοκαλιάς χιλιάδων ξενοδοχειακών ιδιοκτησιών για να ανταποκριθεί καλύτερα στις ανάγκες της σημερινής αγοράς φιλοξενίας», δήλωσε ο Gene Guhne, SVP & Global Managing Director, Enterprise Sales στη Sabre Hospitality. «Η κλίμακα αυτών που έχουμε επιτύχει —από την άποψη τόσο των αριθμών όσο και της ταχύτητας υλοποίησης—θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για τον κλάδο».