Το ρόλο της αυτοματοποίησης, της αυθεντικότητας και του blockchain στο εξελισσόμενο τοπίο της τεχνολογίας ταξιδίων εξετάζει η έκθεση της Sabre Labs 2018 για τις αναδυόμενες τεχνολογίες.

“Όλο και περισσότερο, οι άνθρωποι προσπαθούν να καταλάβουν ότι η ταξιδιωτική επιχείρηση είναι πραγματικά μια τεχνολογική επιχείρηση”, δήλωσε ο Philip Likens, διευθυντής της Sabre Labs. “Ακόμα και το απλούστερο ταξίδι δημιουργεί τεράστια ποσά δεδομένων. Η συλλογή, η εύρεση και η κατανόηση των δεδομένων -αλλά και ο τρόπος που εφαρμόζουμε αυτή την κατανόηση για να βελτιώσουμε την εμπειρία κάθε ταξιδιώτη – είναι αυτό που θα οδηγήσει την πραγματική καινοτομία σε όλο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα.

Η έκθεση προσφέρει μια εκτεταμένη ανάλυση των τριών μεγάλων τεχνολογιών που η Saber Labs θεωρεί ότι θα έχουν τον σημαντικότερο αντίκτυπο στην ταξιδιωτική βιομηχανία:

Αυτοματοποίηση

Η αυτοματοποίηση δεν είναι μια νέα ιδέα. Ωστόσο, η πρόοδος στην τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι.) και στις μηχανές, προσφέρει τη δυνατότητα για αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να εξυπηρετούμαστε στο ψηφιακό περιβάλλον μας. Η ευαισθητοποίηση και η γνωστική ικανότητα των μηχανών υποδεικνύουν ένα τεράστιο εύρος ευκαιριών για όσους υπηρετούν το χώρο του ταξιδιού προκειμένου να αναθεωρήσουν πλήρως πότε και τι να πουλήσουν, πώς να απασχολούν και να λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους και πώς να προβλέπουν και να υπερβαίνουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Αυθεντικότητα

Στην εποχή μας η αυθεντικότητα και οι αυθεντικές εμπειρίες είναι πιο πολύτιμες από ποτέ. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις πρέπει όλο και περισσότερο να βασίζονται στην τεχνολογία και την ψηφιοποίηση για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε μεγάλη κλίμακα. Αλλά η τεχνολογία είναι  «φίλη» με την αυθεντικότητα; Είναι η ψηφιακή εποχή ο εχθρός της αυθεντικότητας; Και πώς μπορούμε να συνδυάσουμε την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα με την αυθεντικότητα;

Blockchain

Η τεράστια μεταβλητότητα στην τιμή των κρυπτονομισμάτων κυριαρχεί παντού, αλλά χρησιμεύει παράλληλα για να επισκιάσει την αξία του blockchain. Το blockchain σχετίζεται με ταξίδια: φανταστείτε να ξεκινάτε ένα ταξίδι για το γύρο του κόσμου χωρίς να χρειάζεται να φέρετε το διαβατήριο ή το πορτοφόλι σας.

Σύμφωνα με την έκθεση οι ταξιδιώτες του αύριο έχουν μια σειρά από προσδοκίες που τροφοδοτούνται από την πανταχού παρούσα πρόσβαση σε πληροφορίες, τις ομαλές συναλλακτικές εμπειρίες και τις όλο και πιο εξατομικευμένες προσφορές. Υπάρχει τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες να αρχίσουν να σκέφτονται πώς το εμπορικό σήμα τους μπορεί να είναι αρκετά ευέλικτο για να αλληλεπιδράσει ουσιαστικά με τους ταξιδιώτες του αύριο.