Η SAS έλαβε ειδοποίηση για σύγκρουση από τα συνδικάτα πιλότων στη Σουηδία, τη Νορβηγία και τη Δανία.
Η διαμεσολάβηση βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά εάν δεν επιτευχθεί συμφωνία πριν από τις 29 Ιουνίου 2022, τα συνδικάτα των πιλότων θα προχωρήσουν σε απεργία.
Η SAS λαμβάνει προληπτικά μέτρα για την υποστήριξη πελατών των οποίων οι πτήσεις θα επηρεαστούν από πιθανή απεργία.
Μια πιθανή απεργία πιλότων θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στις προγραμματισμένες πτήσεις της SAS και πολλοί πελάτες κινδυνεύουν να επηρεαστούν. Λόγω της περιόδου αιχμής, η διαθεσιμότητα αντίστοιχων πτήσεων θα είναι ιδιαίτερα περιορισμένη. Ως εκ τούτου, η SAS λαμβάνει προληπτικά μέτρα για να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να σχεδιάσουν εναλλακτικές λύσεις για την προγραμματισμένη πτήση τους.
Δυνατότητα επανακράτησης πτήσεων για μεταγενέστερη ημερομηνία
Η SAS προσφέρει στους επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση σε πτήσεις της SAS μεταξύ 27 Ιουνίου – 3 Ιουλίου 2022 τη δυνατότητα να κάνουν εκ νέου κράτηση του εισιτηρίου, δωρεάν. Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν εκ νέου κράτηση για πτήση SAS σε άλλη ημερομηνία, εντός των επόμενων 360 ημερών, στον ίδιο προορισμό, εάν είναι διαθέσιμη η ίδια κατηγορία υπηρεσιών με το αρχικό εισιτήριο.
Τι μπορούν να κάνουν οι ταξιδιώτες:
Δεν θα επηρεαστούν όλες οι πτήσεις της SAS από πιθανή απεργία. Για να δουν εάν μια πτήση είναι πιθανό να επηρεαστεί, οι επιβάτες μπορούν να μεταβούν στη διεύθυνση flysas.com για να ελέγξουν την κατάσταση της πτήσης τους.
Για να χρησιμοποιήσετε την επιλογή επανακράτησης μιας επηρεαζόμενης πτήσης, οι επιβάτες παραπέμπονται στην ενότητα Οι κρατήσεις μου.
Οι επιβάτες που έκλεισαν το εισιτήριό τους μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα ή ταξιδιωτικού πράκτορα θα πρέπει να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί τους.
Eξυπηρέτηση πελατών
Η πιθανή απεργία προκαλεί μεγάλη πίεση στην εξυπηρέτηση πελατών της SAS και ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από το συνηθισμένο. Ελέγχοντας την κατάσταση σε μια κράτηση μέσω των λύσεων αυτοεξυπηρέτησης της SAS, οι επιβάτες μπορούν να αποφύγουν τη μεγάλη αναμονή στις γραμμές τηλεφώνου και συνομιλίας.
Οι πελάτες θα λαμβάνουν συνεχώς πληροφορίες και ενημερώσεις μέσω SMS, email και στον ιστότοπo. Για να μπορέσει να υποστηρίξει πελάτες που επηρεάζονται από μια πιθανή απεργία, η SAS ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών και τα τηλεφωνικά κέντρα για επανακράτηση όπου είναι δυνατόν.
Η SAS ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκαλεί επηρεάζονται οι πελάτες.