Τη νέα παγκόσμια καμπάνια που εξυμνεί τις διαφορετικές πτυχές του Ντουμπάι ανακοίνωσε η Emirates και το Υπουργείο Τουρισμού και Εμπορίου του Ντουμπάι.

Η καμπάνια “See you in Dubai”, από τις μεγαλύτερες καμπάνιες της Emirates μέχρι σήμερα ύψους 220 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και Εμπορίου του Ντουμπάι και απευθύνεται σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο, εστιάζοντας ιδιαίτερα στις αγορές της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

«Το Ντουμπάι αποτελεί από μόνο του ένα παγκόσμιο κόμβο και προορισμό. Από την πλευρά της Emirates, αποτελεί το μοναδικό στοιχείο της διαφοροποίησης μας. Η αποστολή μας ήταν πάντα να συνδέσουμε το Ντουμπάι με όλο τον κόσμο καθώς και η διασύνδεση όλου του κόσμου μέσω του Ντουμπάι», δήλωσε η Αυτού Υψηλότης, Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Chairman και Chief Executive της Emirates Airline και του Ομίλου.

«Η δυναμική πόλη μας αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, συμβαδίζοντας με το όραμα της Αυτού Υψηλότητος, Σεΐχη Mohammad bin Rashid Al Maktoum για το 2020. Είτε έρχονται για πρώτη φορά ή το έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν, οι επισκέπτες του Ντουμπάι πάντα θα ανακαλύπτουν κάτι καινούργιο να απολαύσουν και να μοιραστούν στο εμιράτο. Τη χρονιά που μας πέρασε, το Ντουμπάι υποδέχθηκε περισσότερο από 11 εκατ. επισκέπτες και στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αυξάνουμε αυτούς τους αριθμούς ενισχύοντας κάθε πτυχή που προσφέρει το Ντουμπάι ως προορισμός, κάνοντας την πόλη μας μία κορυφαία επιλογή για κάθε τύπο ταξιδιώτη από όλο τον κόσμο. Η Emirates και το Υπουργείο Τουρισμού και Εμπορίου προωθούν συνεχώς το Ντουμπάι μέσω κάθε πιθανού τρόπου – είτε μέσω διεθνών και επιχειρηματικών εκδηλώσεων, μέσω χορηγιών ή μέσω εκστρατειών μάρκετινγκ. Πιστεύουμε ότι η νέα μας καμπάνια θα συνεισφέρει στην ενίσχυση της ελκυστικότητας του Ντουμπάι σε ακόμα περισσότερους επισκέπτες ανά τον κόσμο».

Μέσα από έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και υπαίθρια μέσα ενημέρωσης, η καμπάνια “See you in Dubai” θα αναδείξει τις οικίες αλλά και τις απροσδόκητες εμπειρίες που προσφέρει το Ντουμπάι, μεταφέροντας το πνεύμα αυτής της συναρπαστικής μεγαλούπολης που δε σταματά να εξελίσσεται.

Ενώ οι περισσότεροι επισκέπτες είναι εξοικειωμένοι με τα εμβληματικά αξιοθέατα του Ντουμπάι όπως το Burj Al Arab, το Burj Khalifa και το Dubai Mall, το εμιράτο προσφέρει πολλά περισσότερα αξιοθέατα και εμπειρίες που περιλαμβάνουν από μια σειρά από δραστηριότητες στην έρημο, τις όμορφες παραλίες του και μια πληθώρα από θαλάσσια σπορ, έως την πολιτιστική σκηνή που συνεχώς αναπτύσσεται και τις εκπληκτικές γεύσεις και κουζίνες με γεύσεις και αρώματα από όλη την υφήλιο.

Στόχος της καμπάνιας είναι να ανατρέψει τις παραδοσιακές αντιλήψεις για το Ντουμπάι και να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους το μοντέρνο στοιχείο συναντά το παραδοσιακό. Πιο συγκεκριμένα, μία από τις διαφημίσεις παρουσιάζει ένα απλό εστιατόριο που σερβίρει φρέσκο ψάρι, ενώ στο βάθος βρίσκεται το Burj Al Arab – μια ασυνήθιστη αντίθεση ανάμεσα σε ένα πολυτελές θέρετρο και ένα απλό εστιατόριο το οποίο μπορεί να βρει κανείς σε μία από τις παρθένες παραλίες του Ντουμπάι. Το εστιατόριο, που ονομάζεται Bu Qtair, έχει συμπεριληφθεί στην εκπομπή No Reservations του διάσημου Σεφ Anthony Bourdain στο Travel Channel ως ένα γαστρονομικό εύρημα και αποτελούσε μέρος ενός μικρού αλιευτικού χωριού δίπλα στη θάλασσα.

Ένα άλλο παράδειγμα των αντιθέσεων του Ντουμπάι είναι και η κρουαζιέρα με ένα παραδοσιακό σκάφος (ντόου) στην εκθαμβωτική και υπερσύγχρονη μαρίνα του Ντουμπάι. Τα ντόου αποτελούν μεγάλο κομμάτι της εμπορικής παράδοσης του Ντουμπάι και μερικά από αυτά εξακολουθούν να διασχίζουν τον ποταμό του μεταφέροντας αγαθά από και προς την Ινδία, το Ιράν και τα γειτονικά λιμάνια του Μουσκάτ και του Μπαχρέιν.

Η επιτυχία του Ντουμπάι ως προορισμού είναι το αποτέλεσμα των επενδύσεων στους τομείς του τουρισμό και των κατασκευών, με την Emirates και τις αερομεταφορές να παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτό.

Εκτός από την παροχή αεροπορικών συνδέσεων για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου, η Emirates είναι επίσης ένθερμος υποστηρικτής εκδηλώσεων παγκοσμίου φήμης που διεξάγονται στο Ντουμπάι και προσελκύουν τη παγκόσμια συμμετοχή και ενδιαφέρον, συμπεριλαμβανομένου του Emirates Airline Dubai Rugby 7s, του Φεστιβάλ Λογοτεχνίας της Emirates Airlines και του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ντουμπάι.

Οι Έλληνες επιβάτες που επιλέγουν την Emirates για το ταξίδι τους προς το Ντουμπάι απολαμβάνουν μία σειρά από υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών. Το σύστημα ψυχαγωγίας της Emirates, ice, προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών με περισσότερο από 750 κανάλια ψυχαγωγίας, που περιλαμβάνουν από ταινίες και τηλεόραση μέχρι μουσική και παιχνίδια. Η Emirates προσφέρει επίσης πολυτελή γεύματα εμπνευσμένα από την κάθε περιοχή, ενώ για τους μικρούς επιβάτες, προσφέρει την καλύτερη εμπειρία ψυχαγωγίας εν πτήσει για τα παιδιά. Οι μικροί globalistas μπορούν να παίξουν με ήρωες της συλλογής ‘Fly With Me Monsters’, να παρακολουθήσουν τις τελευταίες ταινίες, κινούμενα σχέδια, και παιδικά κανάλια, καθώς επίσης και να διαβάσουν με τα αποκλειστικά περιοδικά για παιδιά γεμάτα με ιστορίες, ανέκδοτα και σπαζοκεφαλιές που θα διασκεδάσουν τους μικρούς επιβάτες.

Η Emirates πραγματοποιεί 7 εβδομαδιαίες πτήσεις από Αθήνα προς Ντουμπάι. Η πτήση με κωδικό ΕΚ105 αναχωρεί από το Ντουμπάι στις 09:55 και φθάνει στην Αθήνα στις 13:20, ενώ η πτήση με κωδικό EK106 αναχωρεί από την Αθήνα στις 15:25 και φθάνει στο Ντουμπάι στις 22:05.

Για να δείτε τις διαφημίσεις της καμπάνιας “See you in Dubai”, επισκεφθείτε τις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
https://www.youtube.com/watch?v=dXiVWCuyccw
https://www.youtube.com/watch?v=uuAEi7Dh3E0
https://www.youtube.com/watch?v=QUPGOMfK5P0
https://www.youtube.com/watch?v=qgEpSqz1D60