Σαφή επιδείνωση της αντίληψης για την Ελλάδα σχετικά με το προσφυγικό / μεταναστευτικό ζήτημα κατέγραψε μελέτη που υλοποίησε η Censuswide για το SETE Intelligence. Η μελέτη αφορούσε για ταξίδια σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Κροατία και Τουρκία . Το SETE Intelligence επανέλαβε, από τις 12.04.2016 έως τις 14.04.2016, τη διαδικτυακή έρευνα αντίληψης για την εικόνα της Ελλάδας στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, Γερμανίας και ΗΠΑ. Την υλοποίηση της έρευνας ανέλαβε η ανεξάρτητη βρετανική εταιρεία Censuswide, σε συνολικό δείγμα 3.046 ερωτηθέντων οι οποίοι έχουν επισκεφτεί ή σκέπτονται να επισκεφτούν τη χώρα μας.
Ειδικότερα,τους τελευταίους τρεις μήνες, η μεταναστευτική / προσφυγική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει την αντίληψη της Γερμανικής αγοράς, όσον αφορά στα ταξίδια, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες
- 1η έρευνα (21-25.01.2016) 46%
- 2η έρευνα (12-14.04.2016) 52%
Σχετικά με την βρετανική αγορά ,τους τελευταίους τρεις μήνες, η μεταναστευτική / προσφυγική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει την αντίληψη των Βρετανών, όσον αφορά στα ταξίδια, κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες
- 1η έρευνα (21-25.01.2016) 39%
- 2η έρευνα (12-14.04.2016) 55%
Για την αγορά των ΗΠΑ, τους τελευταίους τρεις μήνες, η μεταναστευτική / προσφυγική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει την αντίληψη της αγοράς των Αμερικανών, όσον αφορά στα ταξίδια, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες
- 1η έρευνα (21-25.01.2016) 39%
- 2η έρευνα (12-14.04.2016) 55%