Οι υπηρεσίες γευμάτων στις πτήσεις της Singapore Airlines (SIA) δεν θα αναστέλλονται πλέον αυτόματα όταν ανάβει η πινακίδα της ζώνης ασφαλείας, εκτός εάν οι πιλότοι το κρίνουν απαραίτητο, όπως αναφέρεται στους The Straits Times .

Η SIA επανήλθε στις τυπικές διαδικασίες κατά την πτήση 10 εβδομάδες μετά το περιστατικό αναταράξεων στην πτήση SQ321 από το Λονδίνο στη Σιγκαπούρη. Ένας εκπρόσωπος της SIA είπε στους Straits Times ότι η αεροπορική εταιρεία την 1η Αυγούστου τερμάτισε την περίοδο ασφαλείας που επιβλήθηκε μετά από αυτό το περιστατικό στις 21 Μαΐου.

Αυτό σημαίνει ότι τα ζεστά ροφήματα, συμπεριλαμβανομένης της σούπας, θα συνεχίσουν να μην σερβίρονται όταν το σήμα της ζώνης ασφαλείας είναι ενεργοποιημένο, αλλά η υπόλοιπη υπηρεσία γευμάτων και ποτών μπορεί να συνεχιστεί κατά την κρίση του πληρώματος. Αυτό δεν συνέβαινε με τους αυστηρότερους κανόνες.

Σύμφωνα με τα αυστηρότερα πρωτόκολλα, το πλήρωμα καμπίνας έπρεπε επίσης να καθίσει στις θέσεις τους και να δέσουν τις ζώνες ασφαλείας τους όταν άναβε η ταμπέλα της ζώνης ασφαλείας. Τώρα, οι πιλότοι μπορεί να ζητήσουν από το πλήρωμα καμπίνας να επιστρέψει στις θέσεις τους και να αναστείλει την υπηρεσία, όπου χρειάζεται.

Ο αερομεταφορέας είπε ότι οι πιλότοι του θα συνεχίσουν να αποφασίζουν εάν θα αναστείλουν ή θα συνεχίσουν την υπηρεσία εν πτήσει, ανάλογα με την εκτίμησή τους για τις καιρικές και επιχειρησιακές συνθήκες.

Τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες, όλοι οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας της αεροπορικής εταιρείας έχουν υποβληθεί σε επιπρόσθετα μαθήματα για να ενισχύσουν αυτές τις διαδικασίες, καλύπτοντας θέματα όπως ο τρόπος αναγνώρισης και διαχείρισης κινδύνων που σχετίζονται με αναταράξεις και ο τρόπος βοήθειας των επιβατών σε τέτοιες περιπτώσεις.

Η SIA είπε ότι άδραξε επίσης την ευκαιρία να βρει τρόπους βελτίωσης της ασφάλειας στις πτήσεις της . Περιοδικές υπενθυμίσεις στους επιβάτες εκδίδονται πλέον μέσω των οθονών του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήσει, προκειμένου να ενισχυθεί η σημασία να κρατούν τις ζώνες ασφαλείας τους δεμένες ενώ κάθονται.

Οι Straits Times ανέφεραν προηγουμένως ότι οι αυστηρότερες διαδικασίες που επιβλήθηκαν μετά το περιστατικό SQ321 είχαν αντίκτυπο στις προσφορές υπηρεσιών του αερομεταφορέα και αύξησαν τα επίπεδα άγχους για το πλήρωμα καμπίνας.

Σε μια πλήρη πτήση στην οικονομική θέση, η υπηρεσία γευμάτων μπορεί να διαρκέσει μία έως δύο ώρες για να ολοκληρωθεί, αποκλείοντας τυχόν διακοπές. Οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων τείνουν να έχουν τουλάχιστον δύο γεύματα στο αεροπλάνο – ένα λίγο μετά την απογείωση και ένα περίπου δυόμισι έως τρεις ώρες πριν από την προσγείωση.